Дослідження торговельної мережі "Білий Вітер": рекордне зростання Centrino-моделей

27.05.2004

Торгова мережа "Білий вітер" підвела підсумки квітневого дослідження споживчих переваг по товарній категорії "ноутбуки". Серед брендів як і раніше лідирує російський iRU з 26% від загального числа продажів. На другому - Toshiba (18%), на третьому - Roverbook (16%). Виріс інтерес до ноутбуків DELL (11%) і Samsung (8%), що обумовлено зниженням цін на ряд моделей і збільшенням маркетингової активності виробників. На Sony і Acer припало до 6% покупок. Продажі Hewlett-Packard / Compaq склали 4%, Asustek - 3%, а Fujitsu Siemens - 2% від загального числа проданих в квітні ноутбуків. У квітні зафіксовано рекордне зростання купівельного інтересу до портативних комп'ютерів на базі Pentium M (Centrino). Їхні продажі в квітні зросли більш ніж на 10% і склали 41,18% від загального числа. На думку Тетяни Стьопіної, комерційного директора торгової мережі "Білий Вітер": "Зростання продажів моделей з технологією Intel Centrino пояснюється не тільки їх об'єктивними перевагами: високою продуктивністю, можливістю бездротового підключення до мережі, тривалим часом роботи від батарей і легким вагою. Свою роль зіграли спеціальні квітневі акції для покупців. Перш за все, це Дні Intel® Centrino ™ в магазинах мережі, коли ноутбуки можна купити за спеціальними цінами. Не менш важливим фактором, що сприяє підвищенню інтересу покупате лей до Centrino-моделям, я вважаю відкриття демонстраційного виставкового стенду "Цифровий будинок" в магазині біля станції метро "Жовтневе поле". У "цифровому домі" кожен відвідувач може сам побачити і оцінити сучасні можливості та зручності спільного використання різної цифрової техніки, а щоб визначитися у виборі - скористатися консультаціями спеціалістів ". За явним лідером пішли ноутбуки на основі Pentium 4 (24,7%) і Celeron (22,65%). Продажі портативних комп'ютерів на базі інших процесорів були незначними: Crusoe (6,02%), AMD (4,33%) VIA (1,76%). Вибір покупців в квітні - матриця 14 ''. Абсолютна більшість (62,03%) вибрали саме цей розмір екрану. Значний сплеск інтересу був зафіксований до мініатюрним моделям з матрицею 13 "і менше - їх вибрали 14,33% покупців. На частку ноутбуків з матрицею в 15" довелося всього 10,97% покупок. Моделі з розмірами екрану більше 15 '' склали 8,08% від загального числа продажів, а з дисплеєм в 17 '' - всього 2%. Ноутбуки в діапазоні від $ 1000 до $ 1500 в квітні пішли далеко вперед від своїх більш і менш дорогих конкурентів. Їхні продажі склали 51,36% - більше половини. На другому місці з результатом 18,91% моделі вартістю від $ 1500 до $ 2000.. На третьому (17,49%) - бюджетні моделі за ціною до $ 1000.. На найдорожчі ноутбуки (більше $ 2000) довелося 12,23% від загального числа продажів.

Підписуйтесь на наш канал в Yandex.Дзен
Коментарі

Схожі новини

Популярні новини

Яндекс цитирования
Adobe Photoshop | 2D графика, 2D анимация Adobe Illustrator | графика, вектор, анимация Adobe Flash | графика, вектор, анимация Adobe Acrobat | графика, текст Adobe After Effects | графика, анимация, спецэффекты Adobe Premiere Pro | графика, анимация, спецэффекты, монтаж Sound Forge | редактирование звука и музыки ZBrush | программа для трёхмерного моделирования Autodesk Mudbox — графическая программа, для создания 3D объектов, 2D скетчей, карт неровностей, карт нормалей, карт замещения. UVLayout - приложение для создания и редактирования UV координат треxмерных объектов Autodesk 3DMax | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация Autodesk Maya | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация Cinema 4D | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация Blender | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация