Garmin-Asus nuvifone A10: дорогу покажеш?

  1. Дизайн
  2. Ергономіка і конструкція
  3. дисплей
  4. Залізо
  5. Софт
  6. Тест Драйв
  7. резюме

Акцентувати увагу на тому, що смартфон може бути повноцінним навігатором - не дуже оригінально, але компанії Asus і Garmin намагаються переконати, що це хороша ідея.

Дизайн

виглядає Garmin-Asus nuvifone A10 нуднувато - начебто і повинен викликати якісь позитивні емоції, але їх у мене немає. Пластик софт-тач і миттєво заляпував лицьова панель не викликають ні захоплення, ні відрази, вони просто дуже повсякденні. Можливо, я очікував, що смартфон успадкує дизайн навігаторів Garmin - їх зовнішність набагато привабливіша.

Ергономіка
і конструкція

Необхідність знімати цілком всю задню панель, піддягаючи її нігтем (в кінці кінців я його зламав), щоб дістатися до батареї, сім-карти або microSD - не найкраще інженерне рішення. Втім, корпус Garmin-Asus nuvifone A10 не вислизає і цілком зручно лежить в руці, збірка на пристойному рівні, а значить, я просто бурчить. Забудь.

Очевидний плюс - роз'єм для установки в фірмовий автодержатель, який входить в комплект. Через цей роз'єм апарат може заряджатися від 12V розетки автомобіля, не обплутуючи проводами торпедо.

дисплей

3,2-дюймовий екран роздільною здатністю 320x480 досить стандартний: технологія TFT, непогані кути огляду, середні кольору і контраст. Начебто все в нормі, але по теперішніх часах вже не айс. Добре хоч тачскрін ємнісний і не потрібно тиснути із зусиллям на дисплей, щоб домогтися відгуку.

Залізо

Встановлено добре відомий по LG Optimus процесор Qualcomm MSM 7227, що працює на 600 МГц, оперативки 512 Мб. Для потреб ОС такої зв'язки вистачить, але прудким смартфон Garmin-Asus nuvifone A10 не назвеш - деякі операції його змушують задуматися, хоча відбувається це не так вже й часто. Можливо, це провина не найсвіжішої версії Android 2.1, апарати конкурентів на такому ж залозі з Android 2.2 ведуть себе бадьоріше. В «важкі» ігри на цьому смартфоні особливо не розіграли, але щось середнє по графіку буде йти в нормальному темпі. Для гаджета, основною фішкою якого є навігація, це нормально.

Софт

Garmin-Asus nuvifone A10 - відмінний приклад того, що Android сам по собі, без будь-яких доробок і допілок, не такий гарний, як багатьом здається. Менюшки відкриваються швидко, іконка зручно натискати пальцем, але інтерфейс непривабливий: стандартні піктограми як ніби взяті з Palm OS, виглядає гнітюче. Кастомізації на рівні інтерфейсу практично немає, за винятком інтеграції з сервісами від Garmin. Втім, інтеграція відрізняється широким характером: на робочому столі «живе» віджет для швидкого пошуку по карті і переходу до її перегляду; апарат може показувати погоду в тому місці, де ти знаходишся, грунтуючись на даних GPS; календар прив'язується до карт, можна навіть відправляти друзям SMS з координатами.

Тест Драйв

найважливіша фішка Garmin-Asus nuvifone A10 - навігація, це серйозний козир, адже тільки на апаратах Garmin Asus можна використовувати GPS-додатки від Garmin під Android. Окремо від апарату програма для Android не продається, скачати її можна, що автоматично змушує фанатів цієї програми придивлятися до смартфонів типу Garmin-Asus nuvifone A10 або A50 від дуету компаній. А вболівати тут звичайно є від чого - великий асортимент карт, підтримка інформації про затори і можливість конвертувати карти в потрібні формат самому є далеко не у всіх. Правда, дизайн програми архаїчний, що супроводжується потужним лагом при перегляді карти, на якій не так-то просто щось розібрати через збиваються в купу шрифтів. Врівноважується це відмінною адресною базою і відображенням на карті контурів будинків в 3D, а також підтримкою ЯндексПробок - всім цим «з коробки» більше жоден Android апарат поки похвалитися не може.

Супутники пристрій ловить швидко - сідаєш в машину, вмикаєш навігацію, і можна стартувати. Але от далі не все так райдужно - чомусь Garmin-Asus nuvifone A10 відмовляється шукати деякі вулиці. Не раз так було - забиваєш вулицю, довго чекаєш, а смартфон рапортує - запиту, не знайдено. Причому самі вулиці є на карті і їх можна на ній знайти, але ... не через пошук.

Під час руху програма використовує синтезатор мови для того щоб озвучити голосові підказки, в тому числі і назви вулиць, по яких їдеш. Крута функція, але голос у синтезатора неприємний, і часом розпізнати, що програма хоче сказати, складно, це змушує відволікатися від дороги і розглядати екран. Якщо змінити підказки, ситуація поліпшується, але інші голосові пакети назви вулиць вже не вимовляють. Динамік у пристрої потужний - з нормальним голосовим пакетом все чути.

Якість самих карт дуже висока - присутні навіть недавно відкриті в Москві дороги і проїзди, у всіх будинків є номери з дробом, де це потрібно, але ось їх відображення дратує. Програма має як би два шари карти, між якими перемикається - в першому вона відображає дуже схематично мережу доріг, у другому показує всю доступну інформацію по ділянці карти. Перемикання між цими режимами відбувається з сильними гальмами і вантаження, що напружує під час їзди.

Сам інтерфейс програми змушує розриватися, тому що він не зібраний в одному додатку, як це зроблено в навігаторах - він розкиданий по головному меню пристрою. Щоб знайти якусь адресу, треба виходити на робочий стіл. Щоб налаштувати програму, потрібно знову йти в загальне меню і шукати додаток, яке за все це відповідає. Багато працюючи з навігаторами Garmin, де все згруповано, з Garmin-Asus nuvifone A10 я відчував сильний дискомфорт.

Візуальні підказки теж неприємно здивували - це суміш російських і англійських слів на екрані: фрази типу «Driving то Ленінський пр-т» - не зовсім те, що повинен бачити російський споживач в 2010-му році. Лінія маршруту позначена контрастною синім кольором на білому тлі, але і тут не все благополучно, тому що 3D моделі будинків намальовані дуже високими, і вони закривають найближчий поворот, особливо якщо вибрати великий масштаб відображення карт. 3D режим можна відключити, але тоді карта стає зовсім порожній, що є іншою крайністю.

Здивування викликала робота з підсвічуванням екрану - не можна окремо налаштувати роботу підсвічування для GPS додатки, і через це навігатор постійно відключається в русі, якщо його не підключити до прикурювача. Вирішити проблему можна тільки через настройки Android - змусивши пристрій не вимикати екран взагалі, але це садить батарею, яка і так не робить чудес.

Для об'їзду заторів програма використовує інформацію від Яндекса - дані викачуються автоматично через GPRS, але якщо ти плануєш дальній маршрут, варто відключити цю функцію в налаштуваннях, інакше не уникнути витрат на дорогий трафік. Сказати, що маршрути для об'їзду пробок програма видає завжди безпрограшні не можна, але це не мінус Garmin або Яндекса - як відомо, столиця в деяких районах «стоїть» постійно.

Програма підтримує пішохідний режим і переключається на нього автоматично, коли знімаєш Garmin-Asus nuvifone A10 з фірмового власника - правда, різниця з автомобільним режимом не так велика, карта просто стає двомірної і при розрахунку маршруту гаджет перестає враховувати швидкість і заборони поворотів.

Уважно вивчити інтерфейс навіфона Garmin-Asus nuvifone A10 ти можеш за допомогою цього відеоролика.

резюме

Під час тестування Garmin-Asus nuvifone A10 не покидало відчуття, що виробника в даному апараті цікавила тільки функція навігації. Я не можу назвати апарат збалансованим: заради потужної навігаційної складової не всі готові будуть терпіти середній за якістю і здатністю екран, слабку камеру без спалаху, посередній звук в навушниках і малий час життя від одного заряду. Та й з навігаційним софтом теж є проблеми: його якість повинна бути вище, щоб покупець міг відразу «сісти і поїхати», нічого не налаштовуючи. Так що в існуючому зараз вигляді Garmin-Asus nuvifone A10 не можна вважати цікавою покупкою. Але це лише початок шляху - такі продукти цієї серії будуть виходити тільки під брендом Asus, і напевно буде проведена робота над помилками.


Яндекс цитирования
Adobe Photoshop | 2D графика, 2D анимация Adobe Illustrator | графика, вектор, анимация Adobe Flash | графика, вектор, анимация Adobe Acrobat | графика, текст Adobe After Effects | графика, анимация, спецэффекты Adobe Premiere Pro | графика, анимация, спецэффекты, монтаж Sound Forge | редактирование звука и музыки ZBrush | программа для трёхмерного моделирования Autodesk Mudbox — графическая программа, для создания 3D объектов, 2D скетчей, карт неровностей, карт нормалей, карт замещения. UVLayout - приложение для создания и редактирования UV координат треxмерных объектов Autodesk 3DMax | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация Autodesk Maya | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация Cinema 4D | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация Blender | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация