Катастрофа літака Ан-2 в Ставропольському краї

Чергова трагедія за участю літака Ан-2: в Ставропольському краї під час запилення полів сталося авіакрушеніе. В результаті НП одна людина, чоловік 1970 року народження, загинув. Причини трагедії з'ясовуються. При цьому експерти відзначають, що незважаючи на те, що парк Ан-2 в РФ досить старий, винен у подібних катастрофах людський фактор. Чергова трагедія за участю літака Ан-2: в Ставропольському краї під час запилення полів сталося авіакрушеніе

У Ставропольському краї розбився Ан-2, який на момент НП займався запиленням полів. За одними даними, на борту перебувало двоє людей, один з яких загинув. За іншою інформацією, яку надало МНС, в літаку перебував тільки пілот, чоловік 1970 року народження, який загинув при зіткненні машини з землею. "Кукурузник" після падіння загорівся і до прибуття пожежних від літака залишився практично один каркас. Рятувальники кажуть, що Ан-2 намагався здійснити аварійну посадку, коли в повітрі щось пішло не так, але пілоту не вдалося виправити ситуацію.

Останнім часом Ан-2 стають героями зведень із завидною регулярністю. Чого вартий епопея з пошуком зниклого "кукурузника", який вилетів з аеродрому в Свердловській області влітку 2012 року. Літак знайшли лише недавно. Жертвами цього краху стали 13 осіб. Причини авіакатастрофи з'ясовуються.

Відзначимо, що дослідний зразок Ан-2 був представлений в 1947 році. Генеральний конструктор Олег Антонов назвав своє дітище "везделетом" і говорив, що літак займе в повітрі то місце, яке на землі займає полуторка (вантажний автомобіль ГАЗ - АА, легендарна машина, що пройшла всю Велику Вітчизняну війну). Антонов був упевнений у своєму дітищі, але він, швидше за все, і не припускав, що Ан-2 виявиться таким довгожителем.

Відмовитися від використання Ан-2 в сільському господарстві або малих авіаційних перевезеннях до сих пір не дозволяє його невибагливість, легке управління і можливість посадки і зльоту там, де інший літак зможе лише стояти як пам'ятник авіації. Ось тільки авіапарк крилатих "аннушек" морально і технічно застарів, що може становити серйозну небезпеку для тих, хто все ще літає на "небесному ослику" (НАТО класифікує літак як "Colt" - ослик, лоша, - прим. Ред.). Виробництво Ан-2 припинилося в 70-х роках минулого століття, і єдиною країною, де до сих пір випускають "віслюків" серійно, є Китай. Тільки китайці роблять літаки вже іншого покоління: з новими потужними моторами і сучасної авіоникой. У Росії ж літають ті самі "Аннушка", які піднімалися в небо ще 40 років тому, і як їм вдається це робити досі - одному Богу відомо.

Читайте також: Загадка Ан-2: кого ж чули радіоаматори?

У реєстрі повітряних цивільних суден РФ числиться тисячі чотиреста тридцять п'ять подібних літаків, а тільки в 2013 році сталася аварія чотирьох Ан-2, в результаті яких загинули понад двадцять осіб. Якщо авіааваріі за участю "довгожителя" стануть регулярними, то цілком ймовірно, що з усього парку "аннушек" в небо не підніметься жоден літак. Таке вже траплялося, коли після катастрофи з Ан-24 президент Росії порекомендував відмовитися від використання Ан-24.

Колишній заступник міністра цивільної авіації СРСР, заслужений пілот Олег Смирнов знає про Ан-2 не з чуток. Олег Михайлович сам пілотував цей літак, забираючи екстрених хворих з найвіддаленіших куточків Радянського Союзу. Тоді Смирнов і "аннушка" врятували не одне життя.

"Я не знаю причин катастроф, які останнім часом сталися з Ан-2, але можу дещо передбачити, а дещо сказати напевно", - розповів кореспонденту "Правди.Ру" Олег Смирнов. "Я впевнений, що літак тут ні при чому. Основна причина катастроф - в поганій підготовці екіпажів, нестачі організації льотної роботи, поганий контроль за польотами, поганому навчанні на авіатренажер і реальних літаках. Ось причина цих катастроф! Я вам даю гарантію, що техніка тут не підвела. Хоча є ще один момент: Росія відмовилася від виробництва авіаційного бензину і його доводиться закуповувати в інших країнах. Природно, що для деяких регіонів це дефіцит і літаки заправляють звичайним автомобільним паливом. Можна припускає ложить, що це теж могло стати причиною аварії Ан-2, в який влили простий бензин ".

На думку Олега Смирнова, незважаючи на досить старий парк "аннушек" відмовлятися від використання цього літака в Росії категорично не можна. "Уявіть, що ви живете не в Москві, а, скажімо, в місті Енську. В цьому місті, де ви живете з сім'єю і дітьми, немає доріг і повідомлення з" великою землею ". І єдина надія на те, що вас встигнуть доставити в лікарню, привезуть продукти чи одяг - той самий Ан-2, невибагливий літак, який злетить і сяде де завгодно і коли завгодно. Велика частина корисних копалин нашої країни знаходиться в важкодоступних районах. Як розробляти всі ці багатства без допомоги малої авіації, яка доставить туди людей? Невже це не краща відповідь на під прос: чи варто відмовитися від Ан-2? ".

Читайте також: "Наша авіація нагадує літак в крен"

Китайські "Аннушка" розходяться з заводів як гарячі пиріжки взимку. Кілька десятків країн шикуються в черги, щоб роздобути знаменитий літак. За словами Смирнова, ті Ан-2, які зараз літають, зможуть ще дуже довго підніматися в небо без будь-яких проблем, але відродити "кукурузник" і почати його виробництво в Росії - життєво необхідно.

"Куди годиться, якщо ми будемо закуповувати наш літак у китайців", - обурюється льотчик. - Нам потрібно самим випускати Ан-2, цей літак вкрай необхідний ".

З Олегом Смирновим можна погодитися. Льотчики також впевнені, що катастрофи припиняться, якщо в малій авіації буде більше контролю за тим, в якому стані літак йде на зліт і хто ним керує. Але не все так сумно: Ан-2 все-таки повертається. На авіабудівному заводі в підмосковній Балашисі готують до випуску "Аннушка" нового покоління. Літак буде називатися АН-2 мс. Машина оснащена американським двигуном, літає на гасі (що значно дешевше авіаційного бензину), а видатні характеристики збережені.

Читайте найактуальніше в рубриці " події "

Як розробляти всі ці багатства без допомоги малої авіації, яка доставить туди людей?
Невже це не краща відповідь на під прос: чи варто відмовитися від Ан-2?
Яндекс цитирования
Adobe Photoshop | 2D графика, 2D анимация Adobe Illustrator | графика, вектор, анимация Adobe Flash | графика, вектор, анимация Adobe Acrobat | графика, текст Adobe After Effects | графика, анимация, спецэффекты Adobe Premiere Pro | графика, анимация, спецэффекты, монтаж Sound Forge | редактирование звука и музыки ZBrush | программа для трёхмерного моделирования Autodesk Mudbox — графическая программа, для создания 3D объектов, 2D скетчей, карт неровностей, карт нормалей, карт замещения. UVLayout - приложение для создания и редактирования UV координат треxмерных объектов Autodesk 3DMax | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация Autodesk Maya | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация Cinema 4D | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация Blender | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация