Новини Яртойс ... найкраща іграшка для дитини та, яку він може змусити змінюватися найрізноманітнішим чином ... К.Д. Ушинський

«Витоки здібностей і обдарування дітей - на кінчиках їхніх пальців

«Витоки здібностей і обдарування дітей - на кінчиках їхніх пальців. Від пальців, образно кажучи, йдуть найтонші нитки - струмочки, які живлять джерело творчої думки. Іншими словами, чим більше майстерності в дитячій руці, тим розумніша дитина »В.А.Сухомлинский.

Дитина постійно грає. Адже гра - це основний спосіб сприйняття інформації, навколишньої дійсності, моделей поведінки.

Через гру дитина розуміє, як все повинно бути влаштовано. Одним з варіантів захоплюючої, навчальної та розвиваючої гри є дитячий конструктор.

Гра в конструктор, сприяє розвитку дрібної моторики, уявлень про колір і форму і орієнтування в просторі. Таке поєднання різного роду впливів сприятливо відбивається на розвитку мови, полегшує засвоєння ряду понять і навіть постановку звуків, так як розвиток дрібної моторики має стимулюючий вплив на розвиток речедвігательних зон кори головного мозку.

Ігри з конструктором можуть бути організовані за типом конструктивно-творчої гри, сюжетно-рольової гри і інших типів ігор. Тип і особливості гри залежать від ступеня підготовленості групи дітей, її особливостей, а також дидактичних і мовних цілей.

При зверненні в процесі роботи до можливостей конструктора, ми можемо відзначити деякі переваги його використання перед іншими, традиційними видами робіт, що розвивають дрібну моторику, як то: малювання, ліплення або аплікація.

- По-перше, тільки з виробами з конструктора дитина може грати, обмацувати їх, не ризикуючи зіпсувати, тоді як малюнки, аплікації або фігурки з пластиліну не можуть бути придатні для організації гри.

- По-друге, при використанні конструктора у дитини виходять барвисті і привабливі вироби незалежно від наявних у нього навичок. Дитина вже відчуває психічний стан успіху. А ось малюнок, аплікація або виріб з пластиліну можуть "не вийти", так як малювання, ліплення або аплікація є більш складними видами роботи.

- По-третє, оскільки конструктор можна розташувати не тільки на столі, але і на підлозі, на килимі, дитині під час заняття немає необхідності зберігати статичну сидячу позу, що особливо важливо для соматично ослаблених дітей.

- І нарешті, конструктор безпечний, а прибрати вироби можна легко і швидко.

За допомогою гри в конструктор досягається широкий спектр цілей і завдань, зокрема:

- Розвиток дрібної моторики рук.

- Розвиток мови в рамках певних тем.

- Автоматизація звуків в ході гри.

- Розвиток уявлень про колір, форму, просторі.

- Розвиток кількісних уявлень.

- Створення умов природного повноцінного спілкування дітей в ході спільної роботи.

- Сполучені колективу дітей, формування почуття емпатії один до одного.

Незважаючи на зростаючу популярність комп'ютерних ігор, конструктор незамінний для розвитку дітей. Дитина діє з деталями будівельного матеріалу, конструкторів, багаторазово їх порівнює, відбирає, приміряє, маніпулює, помиляється і виправляє помилки. Через практичне експериментування виходить результат. І чим більше дитина робить пробують дій, тим швидше він починає спиратися на зорове сприйняття і обходитися без постійних попередніх примірявся дій, знаходить нові прийоми для досягнення результату.

Конструювання - одне з найулюбленіших дитячих занять. Воно є не тільки захоплюючим, але й корисним для дитини. Конструювання створює необхідний фундамент всебічного розвитку дитини. Воно сприяє формуванню образного мислення і почуття краси, уяви і спритності, уваги і цілеспрямованості. Тому в дошкільних установах конструювання приділяється особлива увага.

Перш за все, конструювання вважається одним з найважливіших засобів розумового виховання. Воно орієнтує на цілісне сприйняття майбутньої споруди, вчить спостережливості, вмінню узагальнювати, порівнювати, аналізувати. Ігри з кубиками розширюють математичні уявлення дитини про форму, величину, просторових і кількісних відносинах предметів. Заняття з конструктором сприяють розвитку ціннісних якостей особистості, таких як цілеспрямованість, акуратність, організованість і відповідальність. Конструктор стане вірним помічником при підготовці дітей до школи, розвитку у них мови, пам'яті і самостійності. Ще важливо те, що дитина починає усвідомлювати необхідність знань про предмет для успішного конструювання його моделі. Так, з'являється дуже важлива для дітей потреба - в нових знаннях про навколишній світ.

Конструювання - це творення, а воно, у свою чергу, має на увазі творчий пошук. Навіть побудова моделі за схемою, як стверджують психологи, допомагає розвитку творчих здібностей дітей. Процес співвіднесення моделі і оригіналу вимагає зусиль, праці думки, спонукає шукати нові рішення, будить уяву. «Будівельні гри» дозволяють втілити в життя будь-яку дитячу фантазію. Уміння бачити ціле раніше частин разом з творчим підходом до конструювання виховують в дитині відчуття краси і композиції, формують розуміння пропорції, масштабу, ритму і заходи.

Конструювання також має велике значення для формування правильної мови і листи в майбутньому, адже воно сприяє розвитку дрібної моторики рук. Для розвитку моторики дитини дуже корисно збирати з блоків дитячого розвиваючого конструктора різні предмети. Думаю, що не потрібно пояснювати, що від дрібної моторики залежить, наскільки добре буде розвинена не тільки мова і мислення дитини, але навіть його почерк. Гарний почерк буває тільки у тих, чиї ручки здатні спритно володіти дрібними деталями.

На сьогоднішній день існує маса різних видів конструкторів:

1. Самим найпростішим конструктором в житті дітей є кубики. Вони не тільки дуже захоплюють дітей, але і допомагають розвиватися просторовому уяві, знайомлять з формами предметів, і формують колірне сприйняття. Для початку будувати з кубиків буде дорослий, а дитина буде просто із задоволенням руйнувати ці споруди. Але це тільки спочатку. Варто трохи почекати і споруди стають все більш складними.

2. Дитячий конструктор у вигляді фігурок - вкладишів є пластикові або дерев'яні набори, в яких кожну фігурку вставляють в своє отвір. Цей вид досить важкий для дитини. Він допомагає розвивати логічне мислення, так як перед складанням дитині необхідно в розумі зіставити різні фігурки і зрозуміти, що куди відноситься.

3. Конструктор для дітей в формі мозаїки буває двох видів: велика мозаїка, в формі великих пластмасових шестигранників, під які є форма зі спеціальними виїмками і другий варіант - звичайна мозаїка, краще, ніж перша сприяє розвитку координації рухів, але більш складна для дітей. Такий конструктор вчить дитину працювати з невеликими предметами, розвиває колірне сприйняття і фантазію.

4. Великі блокові конструктори мають деталі найрізноманітнішої форми і забарвлення, зустрічаються навіть деталі з колесами, вагони і т. Д. З нього можна побудувати практично все, що завгодно: вдома, кораблі, літаки. Ваша дитина росте, і разом з ним ростуть і ускладнюються його конструкції. Допомагає розвиватися творчому мисленню, кольоровому сприйняття, комбінаторики, просторовому уяві і багатьом іншим навичкам.

5. Конструктор для детейтіпа «Лего» випускається найрізноманітніших видів, для дітей різного віку. Він ніколи не набридне дитині, так як з нього можна збирати найрізноманітніше: будинки, машини, трансформерів, іграшки на мікроскопічних чіпах і багато іншого. Допомагає розвитку дрібної моторики і розумової діяльності.

6. Також бувають дерев'яні і магнітні конструктори. Для дерев'яних використовуються тільки дуже якісні сорти деревини, збирати їх дуже складно і захоплююче, дуже часто необхідне використання клею. З нього дитина зможе зібрати собі дерев'яні іграшки або споруди. Допомагають розвитку інженерно - конструкторських здібностей, акуратності й уваги. Магнітні представляють собою різні палички, пластинки і металеві кульки. Вони крім цікавої гри допомагають познайомитися з властивостями магнітів.

Всі вони допомагають дитині розвинути уяву, тренувати просторове мислення і дрібну моторику, культивувати в собі посидючість і концентрацію уваги.

Дитина йде від простого, до складного, створює нові будівлі, кораблі, літаки і роботів. Дитячий конструктор тренує посидючість, розвиває уяву, привчає до творчої праці.

Дитячі конструктори дозволяють навчитися всьому: від назви предметів до створення цих самих предметів.

Завдяки конструктору дитина розвиває предметну діяльність - виробляє дії з предметом згідно прямим призначенням. За допомогою дорослого у дитини засвоюються назви різних фігур і предметів, які залишаються незмінними і не залежать від різних життєвих ситуацій. У той же час дитина може пробувати використовувати ці предмети не тільки за їх прямим призначенням, а й експериментувати, таким чином, дитина ще розвиває і творчі здібності. У цій грі він вчиться практично опановувати поданням про геометричні фігури, формах, розмірах, співвідношенні різних за розміром, але, наприклад, однакових за формою фігур. Завдяки конструктору у дитини розвивається координація, а також дрібна моторика рук, яка сприяє розвитку мови. Через зіткнення предмета з рукою, дитина вчиться відчувати різницю в предметах, розвиваючи кинестетическую чутливість.

Думаємо, сумнівів у користі гри з конструкторами ні у кого не залишилося, і тому рекомендуємо купувати КОРИСНІ ІГРАШКИ

Всі перераховані вище види конструкторів можна придбати у нас на yartoys.ru по найкращим в регіоні цінами

ru   по найкращим в регіоні цінами

Яндекс цитирования
Adobe Photoshop | 2D графика, 2D анимация Adobe Illustrator | графика, вектор, анимация Adobe Flash | графика, вектор, анимация Adobe Acrobat | графика, текст Adobe After Effects | графика, анимация, спецэффекты Adobe Premiere Pro | графика, анимация, спецэффекты, монтаж Sound Forge | редактирование звука и музыки ZBrush | программа для трёхмерного моделирования Autodesk Mudbox — графическая программа, для создания 3D объектов, 2D скетчей, карт неровностей, карт нормалей, карт замещения. UVLayout - приложение для создания и редактирования UV координат треxмерных объектов Autodesk 3DMax | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация Autodesk Maya | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация Cinema 4D | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация Blender | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация