Огляд Samsung Galaxy S7: містер "Вишуканість"

  1. дисплей
  2. інтерфейс
  3. «Залізо»
  4. Камера
  5. автономність
  6. висновок

Якщо ви все ще зберігаєте вірність своєму «яблучному» смартфону, вам, ймовірно, буде цікаво дізнатися, як йдуть справи «на стороні». До того ж в рамках недавно минулій конференції MWC було представлено кілька приголомшливих новинок від іменитих виробників. Але особливу популярність знайшов скляно-металевий Galaxy S7 від Samsung, про який ми поговоримо більш детально.

Як би дивно це не здавалося, але будь-які спроби нашої редакції оглянути новинку конкурентів неодмінно скочувалися в пряме порівняння з флагманським iPhone. Будь то тести продуктивності , можливостей камери або ступеня вологозахисту . Сьогодні ж ми постараємося подумки абстрагуватися від існування техніки Apple і поміркувати, наскільки хороший «сьомий» в своїй унікальності. У всякому разі, я на це сподіваюся.

Зовнішній вигляд пристрою прекрасний і, хто б що не говорив, він не копіює iPhone. Так, в Samsung зуміли-таки роздобути пристойних художників з власним розумінням прекрасного і, скажу чесно, мені Galaxy S7 подобається більше iPhone 6 і 6s. З преміальним дітищем від корейців не може зрівнятися навіть еталонний за мірками багатьох iPhone 4S, що складається з тих же матеріалів.

З преміальним дітищем від корейців не може зрівнятися навіть еталонний за мірками багатьох iPhone 4S, що складається з тих же матеріалів

питання практичності скляно-алюмінієвого «бутерброда», звичайно, стоїть не менш гостро, ніж його вишуканості. Смартфон прекрасно лягає в руку і, немов анатомічно приймаючи форму долоні, залишається там міцно-міцно. Неабиякою мірою цьому сприяє глянець покриття, що збільшує тертя зі шкірою і не дає йому вислизнути.

Але якщо це все ж станеться, сподіватися на позитивний результат навряд чи варто. Скло, нехай і має коріння благородних мавп, залишається таким при будь-яких обставинах, демонструючи свою крихкість і колкость. Втім, навряд чи навіть суцільнометалевий iPhone витримає падіння на кахель або асфальт. Навіть якщо він не розіб'ється (що навряд чи), то вже погнеться - так точно, покалічивши всю красу ліній і благородних вигинів податливого і м'якого алюмінію.

дисплей

дисплей

О так. Він прекрасний. І сам не знаю, як так вийшло, але випалюють кольору, характерні тільки для AMOLED, викликали у мене особливий трепет і захоплення. Мабуть, саме «задертою» кольору мені і не вистачає в досвіді експлуатації «яблук». Слід зауважити, однак, що в останні роки інженери Samsung Display як слід попрацювали над фірмовою технологією, істотно відкалібрувати яскравість і колірну гамму дисплеїв. При цьому збереглися очевидні переваги AMOLED у вигляді по-справжньому чорного кольору, щадного енергоспоживання і можливості виклику на екран монохромних годин. За цим показником Samsung залишається явним лідером, та й 2К-дозвіл дає про себе знати, тоді як 5,5-дюймова Plus-версія має лише FullHD. Можливо, мої міркування мають наліт упередженості, але самсунговскіе екрани мені подобаються куди більше. Врешті-решт вони підлягають найширшої налаштування.

Але при цьому яскравість дисплея iPhone 6s становить 550 ніт проти 484 у «Галактики», володіючи в запасі найцікавішим інтерфейсом 3D Touch, з яким корейці не стали загравати. І, на мій погляд, правильно зробили.

інтерфейс

інтерфейс

Так, TouchWiz. Так, він працює плавно. Ні, Samsung не купували думку автора. З приходом п'ятої версії Android корейці змогли, нарешті, адаптувати власну надбудову, позбавивши її колишньої вигадливості і нестабільності. Можете не вірити, але ні лагів, ні інших гальм на флагманських Самсунг ви не знайдете.

«Легкі» піктограми чимало освіжають систему, а режим додаткового вікна додає їй функціональності. Навіть професійний iPad Pro від Apple так не може, не кажучи вже про смартфони.

«Залізо»

«Залізо»

Процесори, що встановлюються в Galaxy S7 і iPhone 6s різняться не тільки по потужності, але і по суті. У першому випадку використовується восьмиядерна рішення від Qualcomm, а в другому - звичний двух'ядернік виробництва TSMC. Але дивуватися більш високої потужності iPhone не варто, так як Snapdragon доводиться витягати 2К-дозвіл, тоді як А9 працює лише з Retina. Цікаво, що 4-гігабайтна планка ОЗУ, якої комплектується Galaxy S7 демонструє рівні показники з 2 ГБ iPhone. Оптимізація вирішує. Зате «сімка» може похвалитися роз'ємом під карту пам'яті, чого «яблучному» дітищу явно не світить.

Камера

Камера

Як підтвердило переважна більшість блогерів, які зазнали камеру Galaxy S7, вона прекрасна. Особлива технологія Dual Pixel, що поєднує два поруч стоять пікселя в один, дозволяє їм фокусуватися набагато швидше і робити по-справжньому ясні і чіткі знімки. Навіть краще, ніж iPhone. Більш детальну інформацію можна прочитати в матеріалі мого колеги Сергія Михайленко.

автономність

автономність

Незважаючи на разючу потужність і функціональні особливості, Galaxy S7 так і не зміг вирватися вперед за показниками енергозбереження, демонструючи лише 6 годин і 37 хвилин під навантаженням проти 8 годин і 15 хвилин у iPhone 6s. Втім, «Галактика» має можливість швидкої зарядки, що злегка скрашує розчарування від слабкої автономності.

висновок

Що вийшов через півроку після релізу iPhone 6s флагман від Samsung за багатьма показниками перевершує свого найближчого конкурента, залишаючись при цьому багато в чому схожим на свого попередника. До честі корейців хотілося б згадати про відсутність у новинки модуля 3D Touch, який неодноразово йому пророкували. Разом з тим iPhone 6s виглядає цілком гідно навіть на тлі більш молодого суперника, примудряючись обійти його за деякими показниками. Без порівнянь не обійшлося.

Для власників iOS-девайсів:

Поставте 5 зірок внизу статті, якщо подобається ця тема. Підписуйтесь на нас ВКонтакте , Facebook , Twitter , Instagram , YouTube , Telegram , Viber і Яндекс.Дзен .



Повернутися в початок статті Огляд Samsung Galaxy S7: містер "Вишуканість"

Яндекс цитирования
Adobe Photoshop | 2D графика, 2D анимация Adobe Illustrator | графика, вектор, анимация Adobe Flash | графика, вектор, анимация Adobe Acrobat | графика, текст Adobe After Effects | графика, анимация, спецэффекты Adobe Premiere Pro | графика, анимация, спецэффекты, монтаж Sound Forge | редактирование звука и музыки ZBrush | программа для трёхмерного моделирования Autodesk Mudbox — графическая программа, для создания 3D объектов, 2D скетчей, карт неровностей, карт нормалей, карт замещения. UVLayout - приложение для создания и редактирования UV координат треxмерных объектов Autodesk 3DMax | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация Autodesk Maya | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация Cinema 4D | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация Blender | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация