Периферійний пристрій комп'ютера

Основоположні частини архітектури кожного сучасного ПК з будь-яким типом процесора, (будь то x86 або ARM), включаючи ноутбуки, неттопи, Барбоне, десктопи і навіть планшети - процесор, оперативна пам'ять, чіпсет (іноді з вбудованим чіпсетом) і відеоадаптер, блок живлення, корпус . А все, що призначене для взаємодії з цією архітектурою ззовні, називається периферійним пристроєм. У будь-якій системі їх декілька. Найголовніші з них, безумовно, жорсткий диск, монітор (або тачпад в разі планшетного ПК), клавіатура, миша і мережевий адаптер.
Основоположні частини архітектури кожного сучасного ПК з будь-яким типом процесора, (будь то x86 або ARM), включаючи ноутбуки, неттопи, Барбоне, десктопи і навіть планшети - процесор, оперативна пам'ять, чіпсет (іноді з вбудованим чіпсетом) і відеоадаптер, блок живлення, корпус

У свою чергу, будь-які периферійні пристрої підрозділяються на внутрішні і зовнішні. Все, що всередині корпусу, включаючи жорсткий диск, мережевий адаптер, привід для читання CD / DVD-дисків, зрозуміло, внутрішні периферійні пристрої. Миша, клавіатура, монітор, веб-камера, сканер, принтер і відносяться до зовнішньої периферії.

Але основна відмінність не в методі установки різних пристроїв, а в архітектурі цих типів обладнання. Справа в тому, що кожне внутрішнє периферійний пристрій має свою керуючу інтегральну мікросхему - контролер. На відміну від них, зовнішні пристрої підключаються до портів введення-виведення. Цей компонент відповідає за взаємодію зовнішніх периферійних пристроїв, а також служить для них контролером. При підключенні такого пристрою засобами контролера і операційної системи здійснюється його автоматичне визначення. Прикладом тому може служити USB контролер материнської плати, всякий раз коректно визначає USB миша, 3g модем, Bluetooth адаптер, принтер і так далі.

Також можна виділити гранично узагальнений принцип роботи різних типів периферійних пристроїв - всі вони підключаться до загальної шині, в результаті взаємодіє з чіпсетом, процесором і оперативною пам'яттю системи. Ця архітектура незмінна вже майже 30 років і застосовувалася, починаючи ще з IBM AT. Так що будь-який сучасний ПК побудований на принципах, перевірених часом.

Ця універсальна схема забезпечує продуктивність процесора в повному обсязі, оскільки контролери працюють з тією ж швидкістю, компенсуючи відносну неквапливість периферійного обладнання.

Крім того, деякі пристрої (жорсткі диски відносяться до їх числа) здатні взаємодіяти безпосередньо з оперативною пам'яттю, минаючи процесор. Це значно мінімізує навантаження на нього.

Інше периферійне устаткування може бути оснащено власним обсягом оперативної пам'яті, а також потужним процесором. Яскравий приклад цьому - сучасні відеокарти, що загрожують обігнати по продуктивності процесор. Це значно розвантажує основний процесор і оперативну пам'ять.

Сучасні ігрові ПК особливо вимогливі до цього типу пристроїв - адже їм необхідно забезпечувати величезний масив ефектів в наворочених іграх.

Таким чином, периферійне пристрій ПК - це будь-яке обладнання, яке взаємодіє з зовнішнім світом.

Яндекс цитирования
Adobe Photoshop | 2D графика, 2D анимация Adobe Illustrator | графика, вектор, анимация Adobe Flash | графика, вектор, анимация Adobe Acrobat | графика, текст Adobe After Effects | графика, анимация, спецэффекты Adobe Premiere Pro | графика, анимация, спецэффекты, монтаж Sound Forge | редактирование звука и музыки ZBrush | программа для трёхмерного моделирования Autodesk Mudbox — графическая программа, для создания 3D объектов, 2D скетчей, карт неровностей, карт нормалей, карт замещения. UVLayout - приложение для создания и редактирования UV координат треxмерных объектов Autodesk 3DMax | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация Autodesk Maya | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация Cinema 4D | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация Blender | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация