Повернення товару в інтернет-магазин

  1. Положення закону щодо повернення товару в інтернет-магазин
  2. терміни повернення
  3. умови повернення
  4. Як повернути товар, куплений в інтернет-магазині?
  5. Покрокова інструкція
  6. Повернення товарів, придбаних в зарубіжних інтернет-магазинах

Багато з нас роблять покупки онлайн, але далеко не кожен знає, як з найменшими для себе втратами здійснити повернення товару в інтернет-магазин. Поговоримо як раз про це.

Положення закону щодо повернення товару в інтернет-магазин

Дане питання детально висвітлено в статті 26.1 Закону «Про захист прав споживачів». Оскільки у покупця, що здобуває товар у мережі, відсутня тактильний і прямий зоровий контакт з обраним предметом, закон встановлює значні переваги повернення товару в інтернет-магазин при такому вигляді покупки:

  • до моменту відправки замовлення можна зробити повернення предмета в будь-який зручний час;
  • протягом 7 діб з дня отримання товару на руки можна повернути його, не вказуючи на причини;
  • повернути дозволяється абсолютно будь-які товари: нижню білизну, засоби особистої гігієни, парфумерію, дитячі іграшки.

Перелік заборонених до повернення продуктів при купівлі-продажу онлайн не діє. Виняток становлять лише випадки, коли товар спочатку замовлявся під особисті параметри конкретної людини. Наприклад, при пошитті жіночого плаття обраної моделі з урахуванням розмірів. Закон встановлює також додаткові обов'язки продавцям інтернет-магазинів. Публікуючи товар на своїх сайтах, вони повинні докладно викладати всю необхідну покупців інформацію про його характеристики:

  • властивості;
  • повне найменування предмета;
  • ціна;
  • адреса виробника;
  • порядок оплати і доставки;
  • термін експлуатації;
  • термін гарантії;
  • умови користування ним.

Крім цього, після здійснення угоди, відправляючи товар адресату, продавець повинен докласти до нього в письмовому вигляді знову ж відомості про продукт, а також умови повернення.

терміни повернення

Якщо продавець не забув виконати всі передбачені законом дії, то термін повернення купленого товару становить не більше 7 діб. Якщо ж прописані умови продажу були порушені з боку продавця, то термін повернення автоматично зростає до трьох місяців.

Слід зазначити, що якщо придбаний технічно складний предмет по гарантії, то повернути його можна протягом встановленого гарантійного строку. Якщо такої не вказано, то потрібно встигнути повернути товар упродовж розумного строку, в будь-якому випадку не перевищує 2 роки.

При виявленні недоліків товару, навіть через деякий час після його експлуатації, споживач має право вимагати або заміни його на новий, без недоліків, або повернення сплаченої суми.

У таких випадках, продавець виробляє експертизу за свій рахунок, за підсумками якої приймає рішення - повертати гроші назад чи ні.

умови повернення

Умови досить прості, вони такі ж, як і при купівлі товарів в звичайному магазині. Розглянемо їх:

№ п / п Умови 1. Повинен бути не пошкоджений товарний вигляд купленого предмета. 2. Повинні бути збережені всі упаковки, бирки, стрічки, коробки та інше. 3. В ідеалі повинен бути збережений чек або квитанція, що підтверджує оплату угоди.

Якщо чек з яких-небудь причин не зберігся, то не варто переживати. По-перше, операція, швидше за все, виконувалася з використанням банківської карти. Згадавши дату платежу, можна зробити запит у оператора-банку на переказ грошових коштів на рахунок інтернет-магазину. Практично всі банки сьогодні надають послугу з відстеження фінансів онлайн, завдяки якій роздрукувати квитанцію про покупку не складе великих труднощів. По-друге, завжди можна розраховувати на свідчення очевидців покупки. Закон дозволяє відстоювати свої споживчі інтереси всіма не забороненими способами.

Як повернути товар, куплений в інтернет-магазині?

Придбання товарів в мережі Інтернет завжди пов'язане з ризиком. У зв'язку з цим законодавець передбачив оптимальні, більш розширені умови повернення як не сподобався, так і зіпсованого товару в вітчизняні чи зарубіжні інтернет-магазини. Отже, як повернути товар, куплений в інтернет-магазині?

Покрокова інструкція

Розглянемо ситуацію з поверненням на конкретному прикладі. Отже, в інтернет-магазині придбані туфлі червоного кольору. Спочатку, при покупці на сайті туфлі були зображені в рожевому кольорі. На обличчя факт невідповідності товару.

  1. Перше, що необхідно зробити - відкрити онлайн суперечка з продавцем. Якщо продавець сумлінний, то він напевно запропонує оптимальні умови вирішення питання.
  2. Відправляємо туфлі назад вже за свій рахунок. Перш ніж відправляти товар, можна зателефонувати з найближчим поштовим відділенням і дізнатися вартість відправки в конкретне місце призначення. При поверненні туфель можна вимагати грошей тільки за сам товар, але не за доставку. Рекламні кур'єрські послуги ніяким чином компенсувати не вдасться.
  3. Чекаємо повернення грошей. При покупці банківською картою кошти будуть повертатися виключно на карту. Якщо ж сума вносилася через касу, то гроші будуть повертатися готівкою. Загальний термін - тридцять днів з моменту пред'явлення претензії. Якщо процедура повернення ускладнена складністю експертизи або іншими обставинами, то термін повернення грошей може бути продовжений.

Якщо процедура повернення ускладнена складністю експертизи або іншими обставинами, то термін повернення грошей може бути продовжений

Повернення товарів, придбаних в зарубіжних інтернет-магазинах

Все більшою популярністю сьогодні користуються іноземні сайти продажів: Аліекспресс, Ібей, Амазон, 6pm com та інші. За ним можна купити товари за цінами, в рази відрізняється від вітчизняних. Як же повернути товар в зарубіжні інтернет-магазини? Процедура ідентична з іншими інтернет-магазинами: відкриваємо суперечка, наполягаємо на поверненні грошей або погоджуємося на заміну купленого предмета. Варто зазначити, що відправлення товару назад продавцеві в іншу країну - послуга дорога. Перш ніж придбати товар онлайн, потрібно уважно вивчити всі представлені характеристики, а також ознайомитися з відгуками інших покупців. Детальна інформація по поверненню розміщена на сайтах закордонних інтернет-магазинів в відповідних розділах.

Макарова Наталія Миколаївна

Юрист колегії правового захисту. Спеціалізується на веденні адміністративних і цивільних справ, відшкодуванням шкоди страховими компаніями, захистом прав споживача, а також справ, пов'язаних з незаконним знесенням черепашок і гаражів.

Залишилися питання по темі Запитайте у юриста

Як повернути товар, куплений в інтернет-магазині?
Отже, як повернути товар, куплений в інтернет-магазині?
Як же повернути товар в зарубіжні інтернет-магазини?
Яндекс цитирования
Adobe Photoshop | 2D графика, 2D анимация Adobe Illustrator | графика, вектор, анимация Adobe Flash | графика, вектор, анимация Adobe Acrobat | графика, текст Adobe After Effects | графика, анимация, спецэффекты Adobe Premiere Pro | графика, анимация, спецэффекты, монтаж Sound Forge | редактирование звука и музыки ZBrush | программа для трёхмерного моделирования Autodesk Mudbox — графическая программа, для создания 3D объектов, 2D скетчей, карт неровностей, карт нормалей, карт замещения. UVLayout - приложение для создания и редактирования UV координат треxмерных объектов Autodesk 3DMax | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация Autodesk Maya | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация Cinema 4D | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация Blender | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация