AIB-партнери Nvidia були змушені викупити великі обсяги GPU Pascal

У недавньому фінансовому звіті компанія Nvidia розповіла про приголомшливих успіхах за підсумками останнього кварталу: загальна виручка склала $ 3,1 млрд, що на 40% більше показників другого кварталу минулого року, а чистий прибуток досяг цифри в 1,1 млрд доларів. Більшу частину виручки компанії забезпечили її AIB-партнери, які продовжують замовляти великі партії чіпів Pascal.

звіті

Як повідомляє видання DigiTimes з посиланням на галузеві джерела, Nvidia змусила своїх партнерів розкупили величезні складські запаси графічних процесорів на архітектурі Pascal, випущених за часів «Майнінг-буму». В іншому випадку каліфорнійський чипмейкер пригрозив, що не зможе забезпечити достатні квоти на поставку GPU покоління Turing. У списку вказані більше десятка компаній, серед яких присутні ASUSTeK Computer, Micro-Star International (MSI) і Gigabyte Technology.

За оцінками фахівців, в даний момент Nvidia контролює понад 70% ринку відеокарт і завдяки релізу лінійки адаптерів GeForce RTX зможе ще більше збільшити відрив від головного конкурента.

Таким чином, в найближчому майбутньому на прилавках будуть присутні відеокарти обох поколінь. При цьому в разі активності AMD «зелений» чипмейкер може додатково знизити ціну на прискорювачі GeForce GTX 10-й серії. На жаль, такий розклад робить Nvidia практично монополістом, що в кінцевому підсумку шкодить іншим учасникам ринку, включаючи інших виробників GPU, її AIB-партнерів і покупців.

Яндекс цитирования
Adobe Photoshop | 2D графика, 2D анимация Adobe Illustrator | графика, вектор, анимация Adobe Flash | графика, вектор, анимация Adobe Acrobat | графика, текст Adobe After Effects | графика, анимация, спецэффекты Adobe Premiere Pro | графика, анимация, спецэффекты, монтаж Sound Forge | редактирование звука и музыки ZBrush | программа для трёхмерного моделирования Autodesk Mudbox — графическая программа, для создания 3D объектов, 2D скетчей, карт неровностей, карт нормалей, карт замещения. UVLayout - приложение для создания и редактирования UV координат треxмерных объектов Autodesk 3DMax | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация Autodesk Maya | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация Cinema 4D | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация Blender | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация