Garmin-ASUS Nüvifone M10

  1. Технічні характеристики
  2. Комплектація
  3. дисплей
  4. інтерфейс
  5. Навігація
  6. Загальна функціональність, експлуатація
  7. висновки
  8. зразки знімків

Дизайн; зручний інтерфейс; відмінна база POI; зручний CarKit; продуманий Інтерфом

Практично ні

Відмінний комунікатор з майже ідеальною навігаційної функціональністю

вердикт

Якщо перший навігаційний комунікатор M20 викликав багато питань, то з M10 все по-іншому. Апарат представляється майже ідеально збалансованим у всіх відносинах.

Здавалося б, навіщо плодити сутності і створювати окреме навігаційне рішення? Адже по суті будь-який сучасний смартфон на будь-якій платформі можна використовувати в якості навігатора. Але одна справа «можна використовувати» і зовсім інше - «зручно використовувати». І незважаючи на те що вузькоспеціалізовані пристрої йдуть в минуле, залишаються люди, які вважають за краще їх багатофункціональним комбайнів. Так чому б не створити комбайн, який має пріоритетну функцію? А якщо зробити використання цієї функції ще і максимально зручним, не на шкоду всьому іншому? Саме в цьому і полягає «фішка» Garmin-ASUS M10. За великим рахунком це звичайний комунікатор на Windows Mobile. В якому навігації відведена головна роль, а також зроблено все можливе, щоб користуватися нею було дуже зручно. Причому це стосується всього: і програмної, і апаратної частини.

Технічні характеристики

Стандарт GSM 850/900/1800/1900 / UMTS 900/2100, (GPRS / EDGE, HSDPA, HSUPA) Габарити і маса 116 × 58 × 14 мм, 136 г Операційна система Windows Phone Classic (WM 6.5.3) Процесор Qualcomm 7227 600 МГц Пам'ять 512 МБ RAM, 4 ГБ flash + microSD Екран TFT, 3,5 ", 800 × 480 точок, сенсорний, резистивний Батарея, автономність Li-Ion, 1500 мА • год, 1-2 діб Комунікації USB 2.0, Bluetooth 2.0 , Wi-Fi 802.11 b / g Камера 5 Мп, макс. 2584 × 1938 крапок, запис відео Робота з повідомленнями SMS, MMS, e-mail Аудіоформати MP3 / AMR / AAC / AAC + / e-AAC + Відеоформати 3GP, MP4, m4a Інтернет -браузер Mobile Internet Explorer Додаткові можливості GPS, синхронізація з MS Exchange, навігація Garmin (карти «Аероскан» або CarteBlanche)

зовнішність

Дизайн смартфона можна описати як «строгий і солідний». Такий легко уявити в руках у менеджера великої компанії або комівояжера в діловому костюмі. Але навряд чи у підлітка в різнокольорових кедах. Апарат явно створений для солідних дядечок. Бізнес-вумен з ним уявити складніше, хоча і можна. Строгий прямокутний корпус, кути якого лише злегка «спиляні», тильна частина з покриттям софт-тач для кращого хвата долонею, класичне поєднання кольорів. Єдиним елементом, що прикрашає апарат, можна вважати вставку з написом nüvifone в нижній частині корпусу. Завершує картину якісна збірка корпусу. Тактильні відчуття від смартфона також на дуже високому рівні, взявши його в руки, відчуваєш, що це дорога і якісна річ.

Єдиний момент, який трохи псує враження від пристрою, - дуже мазка лицьова панель. Хотілося б, щоб спеціальні відразливі бруд покриття (як в iPhone 3Gs) скоріше знайшли дорогу в маси. Поки ж дисплей Garmin-ASUS M10 старанно збирає весь бруд, до якої здатний дотягнутися. Протирати його потрібно постійно. Звичайно, це бич більшості сенсорних телефонів. Добре хоча б, що дисплей не втоплений в корпус і сміття з нього легко видалити. В цілому за зовнішній вигляд Garmin-ASUS M10 можна тільки хвалити - красивий, строгий і якісно зібраний комунікатор. Для тих, хто втомився від «зализаних» глянцевих форм, буде як ковток свіжого повітря. Не в образу дизайнерам ASUS хотілося б зауважити, що рука Garmin відчувається дуже сильно. Ті, хто знайомі з навігаційної продукцією цієї компанії, зрозуміють, про що йде мова.

Комплектація

Здається дивним, коли пристрій, призначений для навігації, не має в комплекті хорошого CarKit - набору аксесуарів для автомобіля. Але в даному випадку він пропонується за додаткову плату, близько $ 35. За словами представників ASUS, це зроблено навмисно, виходячи зі статистичних досліджень -по деякими даними, лише 30% користувачів пристрою попереднього покоління задіяли його автомобільні приналежності; так навіщо ж змушувати платити за них усіх інших? З іншого боку, автолюбителі напевно будуть кілька збентежені таким підходом.

Втім, сам автомобільний комплект поставки Garmin-ASUS M10 заслуговує тільки утішних епітетів. Простий, але дуже зручний тримач має точно таку ж конструкцію, як і в навігаторах Garmin. Єдиний шарнір забезпечує більш ніж достатній ступінь свободи і при цьому дозволяє надійно фіксувати пристрій в будь-якому положенні. Автомобільне ЗУ підключається не до самого навігатора, а до підставки, яка має спеціальний роз'єм, поєднувати з пристроєм при установці в тримач. Переоцінити зручність такого рішення складно. Перефразовуючи відомий афоризм, хочеться сказати: «Легким рухом руки вставляємо смартфон в утримувач - і можна їхати». Коли смартфон виявиться в тримачі, він сам розблокує дисплей і поверне його на режим пейзажу.

дисплей

У смартфоні цілком сучасна TFT-матриця дозволом 800 × 480 пікселів при діагоналі 3,5 ". У порівнянні з 2,8" у попередника M20 маємо явний прогрес. Така діагональ дозволяє вже з комфортом використовувати смартфон в якості навігатора, причому не на шкоду його зручності в ролі телефону. Адже носити в кишені апарат з дисплеєм 4 і більше дюйма зважиться далеко не кожен. Що стосується характеристик, то сказати що-небудь особливе про екран М10 складно. Яскравість більш ніж достатня, автоматичного регулювання, на жаль, немає. Передача кольору, кути огляду - все на хорошому рівні. На сонці сильно відблискує покриття захисного скла, читати екран стає складно, доводиться шукати потрібний кут.

інтерфейс

Garmin-ASUS M10 побудований на найактуальнішою на даний момент версії операційної системи Windows Mobile - 6.5.3, або, як її стали називати з виходом Windows Phone 7 - Windows Phone Classic. У порівнянні з попередніми версіями вона зробила рішучі кроки вперед в частині інтерфейсу. Тепер пристроєм дійсно можна користуватися практично без застосування стилуса. Хоча в даній моделі дисплей резистивний і стилус присутній, найчастіше витягаєш його швидше за інерцією. Стилус, до речі, відмінний, виконаний в кращих традиціях КПК - телескопічний, довгий. Дисплей добре реагує на натискання, так само як і три сенсорні кнопки під ним. Хоча, звичайно, будь вони механічними, ніхто б не засмутився - все ж, коли потрібно швидко передзвонити за останнім набраним номером, особливо за кермом, хотілося б мати клавіші з нормальною зворотним зв'язком. З іншого боку, при використанні гарнітури цих проблем і не виникне.

Але повернемося до інтерфейсу. Хрестик закриття додатків нарешті перекочував в нижню частину дисплея і став більше. На робочий стіл можна вивести до дев'яти піктограм додатків або налаштувань. Для таких програм, як SMS, E-Mail або Телефон, можливий висновок прямо в піктограмах інформації про кількість повідомлень або пропущених викликів. При бажанні можна змінювати вид робочого столу на класичний, вибрати лише потрібні елементи або зовсім замінити його на будь-якої сторонній. Але, чесно кажучи, особливої ​​необхідності в цьому немає, стандартний вид дуже навіть непоганий. Особливо для недосвідченого користувача WM, який не має особливих переваг в плані інтерфейсу. За замовчуванням на робочому столі чільне місце займають дві функції: Телефон і Навігація. Якщо потрібно просто озирнутися - Огляд карти, якщо знайти щось - Пошук. Причому знайде смартфон все. Про це в наступному розділі.

Навігація

І ось, нарешті, найцікавіше: що ж являє собою nüvifone M10 в якості навігатора? Ті, хто вже користувався пристроями Garmin або програмою Garmin Mobile XT, будуть відчувати себе як вдома. Решті доведеться звикнути до незвичайного інтерфейсу і проекції. Карти тут можуть бути різні: або CarteBlanche, або «Аероскан». І у тих, і у інших є свої переваги і недоліки, але все ж карти «Аероскан», на наш погляд, здаються більш кращими, особливо для тих, хто багато подорожує по Україні. Для мегаполісів у них також є бонус - у великому масштабі на невеликій швидкості вони прорисовують тривимірні обриси будівель, що здорово допомагає при пошуку незнайомого адреси. Цю функціональність напевно оцінять кур'єри і таксисти. При необхідності зорієнтуватися можна переключити карту в 2D-проекцію. В цьому режимі будуть також відображатися і POI (точки інтересу).

Останні тут заслуговують на особливу увагу. В Україні альянс ліцензував POI у Mapia. Не впевнені, що це най-най повна база, але дуже на те схоже. Навігатор знає всі об'єкти, які ми йому задавали. При цьому він знає не тільки їх адреси, а й телефони. Тобто POI можна використовувати ще і як просунутий телефонний довідник з відмінним пошуком. Якщо зателефонувати за знайденим номером, то і в списку викликів він буде відображатися з ім'ям об'єкта. Корисність всього цього різноманіття насправді складно переоцінити. Під стать і апаратна частина - новий чіп Qualcomm має невеликий час «холодного старту», ​​а завдяки підтримці A-GPS навігацію можна починати чи не миттєво, не чекаючи, поки смартфон виявить потрібну кількість супутників.

Загальна функціональність, експлуатація

В іншому перед нами самий що ні на є типовий смартфон / комунікатор на базі Windows Mobile. Різноманітне ПО для настройки інтерфейсу, ідеальна (наскільки це можливо) сумісність з MS Outlook і MS Office в цілому і так далі. Для просунутих користувачів - роздолля. Для тих же, хто вперше знайомиться з системою, зауважимо, що навіть «з коробки» М10 - цілком готове до використання пристрій. Зручний пошук по контактам, синхронізація з настільним ПК в два кліка, продуманий і зрозумілий інтерфейс. Ще раз зауважимо, що в порівнянні з 6.1 нова версія зробила багато кроків назустріч звичайному користувачеві. За великим рахунком вона вже вийшла на той рівень, що навіть абсолютно непідготовлений користувач легко до неї звикне без «ретельної обробки напилком». На подив непогана вбудована камера, є автофокус, основні настройки.

Мікрофон розташований трохи невдало. Ті, хто, як і автор, звик охоплювати телефон під час розмови, можуть зіткнутися з тим, що співрозмовник на тому кінці дроту їх не почує. Такі ж проблеми виникають, якщо притискати апарат до вуха плечем. Це не критична проблема, просто потрібно враховувати таку особливість. Якість передачі мови на звичному для сучасних телефонів рівні. Динамік розташований на тильній стороні апарату, дзвінки, як і голосові підказки, чутно добре. Автономність смартфона становить добу-дві в залежності від активності використання. Але якщо його постійно використовувати в якості навігатора, то побачити «розрядку» буде вкрай складно. Адже в тримачі він буде постійно заряджатися.

висновки

Орієнтовна вартість Garmin-ASUS M10 складе $ 489 без автокомплекта (за CarKit доведеться викласти ще $ 35), що за великим рахунком типово для смартфона такого рівня оснащення. При цьому можна порівняти (та й дорожчі) пристрої значно програють йому по зручності використання навігації. Так що якщо ця функціональність затребувана - вибір очевидний.

Але навіть якщо і немає - Garmin-ASUS M10 більш конкурентоспроможне пристрій як в порівнянні з апаратами на Windows Mobile тієї ж вартості, так і зі смартфонами на альтернативних платформах, а навігаційна функціональність стане приємним, нехай і використовуваним лише час від часу бонусом.

зразки знімків

продукт надано ASUS

Відеоогляд Garmin-ASUS Nüvifone M10

Здавалося б, навіщо плодити сутності і створювати окреме навігаційне рішення?
Так чому б не створити комбайн, який має пріоритетну функцію?
А якщо зробити використання цієї функції ще і максимально зручним, не на шкоду всьому іншому?
Яндекс цитирования
Adobe Photoshop | 2D графика, 2D анимация Adobe Illustrator | графика, вектор, анимация Adobe Flash | графика, вектор, анимация Adobe Acrobat | графика, текст Adobe After Effects | графика, анимация, спецэффекты Adobe Premiere Pro | графика, анимация, спецэффекты, монтаж Sound Forge | редактирование звука и музыки ZBrush | программа для трёхмерного моделирования Autodesk Mudbox — графическая программа, для создания 3D объектов, 2D скетчей, карт неровностей, карт нормалей, карт замещения. UVLayout - приложение для создания и редактирования UV координат треxмерных объектов Autodesk 3DMax | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация Autodesk Maya | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация Cinema 4D | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация Blender | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация