З попереднього нашого занурення в світ реклами китайських смартфонів пройшло вже два тижні, значить, нам пора знову - останній раз в році, що минає - поговорити на цю тему. За чотирнадцять днів маркетологи з Піднебесної подарували нам чимало шедеврів, і почати хотілося б з компанії Leagoo, яка відзначила свій перший День народження. Відзначили добре - цілий тиждень йшла розпродаж, в рамках якої на кілька моделей смартфонів були запропоновані чималі знижки. У чому ж проблема? Проблема в тому, що компанія Leagoo випустила свій перший смартфон в 2014 році, і перший День народження їй відзначати якось запізно.
Один з кращих прес-релізів за останній час належить перу Bluboo. Тема відразу налаштовує на щось цікаве: «Samsung S9 зустріне сильного конкурента від Bluboo». Непогана заявочка. Читаємо перший абзац: «2017 рік став роком буму повноекранних телефонів. Samsung, безсумнівно, займає лідируючі позиції в цій області. Однак, є ще кілька брендів, які заслуговують на вашу увагу, один з них - Bluboo, який успішно випустив кілька успішних повноекранних моделей з креативним дизайном ». Відразу після словосполучення «креативний дизайн» в прес-релізі варто картинка, що підкреслює креативність дизайну смартфонів Bluboo. Ось ця:
Ні, я не жартую, дійсно саме ця картинка. Читаємо абзацом нижче, про характеристики. «За даними автентичного аккаунта, як і Samsung і інші впливові бренди на ринку, Bluboo планує нову флагманську модель з 18: 9-полноекранностью на прийдешній 2018 рік. Націлився на Samsung S9, ця модель отримає гнучкий OLED-екран, щоб досягти нескінченний візуальний ефект, розмір нижнього отстÑ
У чому ж проблема?