Конфігурація (порти, переривання, пам'ять)


Next: Зовнішній і внутрішній трансивер Up: Мережеві адаптери Previous: Мережева адреса Contents Index

Параметри плати мережевого адаптера повинні бути коректно встановлені, щоб її робота протікала правильно. В їх число входять:

  • переривання;
  • базовий адреса порту введення / виведення;
  • базовий адреса пам'яті;
  • використовуваний трансивер.


Примітка

Параметри плати мережевого адаптера іноді встановлюються в програмному забезпеченні, але вони повинні збігатися з установками, які ви зробили на платі перемичками або DIP-перемикачами. Додаткову інформацію про налаштування плати за допомогою перемикачів можна отримати з її документації.


переривання

Лінії запиту переривання - це фізичні лінії, за якими різні пристрої (наприклад, порти введення / виводу, клавіатура, драйвери дисків і плати мережевого адаптера) можуть послати мікропроцесора комп'ютера запити на обслуговування, або на переривання. Лінії запиту переривання вбудовані в апаратуру комп'ютера, вони мають різні рівні пріоритетів, що дозволяє процесору визначити найбільш важливий із запитів.

Посилаючи комп'ютера запит, плата мережевого адаптера використовує переривання (interrupt) - електричний сигнал, який направляється центрального процесора комп'ютера. Всі пристрої в комп'ютері повинні користуватися різними лініями запиту переривання, або перериванням (IRQ). Лінія запиту переривання задається при налаштуванні пристрою. (Приклади див. В таблиці.)

У більшості випадків в PC плати мережевого адаптера використовують переривання 1RQ3, IRQ5, IRQ10 або IRQ11. Якщо є вибір, рекомендуємо віддати перевагу IRQ5, тим більше що це стандартне значення в багатьох системах. Щоб визначити, які значення переривань встановлені за замовчуванням в системі можна скористатися діагностичними утилітами або зазирнути в файл \ var \ log .....

Якщо ні IRQ3, ні IRQ5 недоступні, виберіть інший доступний номер прриванія з вільних.

IRQ Комп'ютер з процесором 80286 (або вище) 1em2 (9) EGA / VGA 3 Доступний [якщо не зайнятий другим послідовним портом (COM2, COM4) або мишею 4 СОМ1, СОМЗ 5 Доступний [якщо не зайнятий другим паралельним портом (LPT2) або звуковий платою] 6 Контролер дисковода 7 Паралельний порт (LPT1) 8 Годинник реального часу 10 Доступний 11 Доступний 12 Миша (PS / 2) 13 Математичний співпроцесор 14 Контролер жорсткого диска 15 Доступний


Базовий порт введення / виводу

Базовий порт введення / виводу (base i / o port) визначає канал, по якому передаються дані між пристроєм комп'ютера (наприклад, платою мережевого адаптера) і центральним процесором. Для центрального процесора порт виглядає як адреса. Кожен пристрій системи повинно мати унікальну адресу базового порту вводу / виводу. Сучасні плати мережевих адаптерів використовують протокол plug-n-play для установки більшості параметрів конфігурації ще до початку завантаження ОС.

Адреси портів вводу / виводу, зайняті пристроями, оюично наводяться в документації на комп'ютер. Щоб дізнатися які адреси якими пристроями використовуються можна можна скориставшись діагностичними утилітами або заглянувши в файл \ var \ log .....


Базова адреса пам'яті

Базова адреса пам'яті (base address) вказує на ту область пам'яті комп'ютера (RAM), яка використовується платою мережевого адаптера в якості буфера для вхідних і вихідних кадрів даних. Ця електронна адреса була іноді називають початковим адресою RAM. Часто базовою адресою пам'яті у плати мережевого адаптера є D8000. (Іноді останній нуль не вказується: замість D8000 пишеться D800.) Слід вибирати базовий адреса пам'яті, не зайнятий іншим пристроєм.

Багато плати мережевих адаптерів не використовують адресний простір системи, отже, такий параметр, як базовий адреса пам'яті, у них відсутня.

Деякі плати мережевого адаптера мають параметр, що дозволяє виділити певний обсяг пам'яті для зберігання кадрів даних. Наприклад, є плати, в яких Ви можете виділити 16 Кб або 32 Кб пам'яті. Чим більше пам'яті Ви виділяєте, тим вище швидкість мережі, але тим менше пам'яті залишається для інших цілей.

Next:  Зовнішній і внутрішній трансивер Up:  Мережеві адаптери Previous:  Мережева адреса   Contents   Index
Next: Зовнішній і внутрішній трансивер Up: Мережеві адаптери Previous: Мережева адреса Contents Index

Alex Otwagin 2002-12-16

Спонсори:

Хостинг:



Яндекс цитирования
Adobe Photoshop | 2D графика, 2D анимация Adobe Illustrator | графика, вектор, анимация Adobe Flash | графика, вектор, анимация Adobe Acrobat | графика, текст Adobe After Effects | графика, анимация, спецэффекты Adobe Premiere Pro | графика, анимация, спецэффекты, монтаж Sound Forge | редактирование звука и музыки ZBrush | программа для трёхмерного моделирования Autodesk Mudbox — графическая программа, для создания 3D объектов, 2D скетчей, карт неровностей, карт нормалей, карт замещения. UVLayout - приложение для создания и редактирования UV координат треxмерных объектов Autodesk 3DMax | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация Autodesk Maya | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация Cinema 4D | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация Blender | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация