Toyota представила власні системи безпеки руху

Японська корпорація Toyota офіційно представила два варіанти помічника гальмування, які вийдуть на ринок вже в наступному році

Японська корпорація Toyota офіційно представила два варіанти помічника гальмування, які вийдуть на ринок вже в наступному році. Перша версія системи безпеки руху покликана стежити за відстанню до попереду автомобілів, що йдуть. Головним «інформатором» при цьому стане високоточний радар міліметрового діапазону в передній частині машини. У разі небезпечного зближення електроніка подає звуковий та візуальний сигнал водієві. Якщо людина реагує на них натисканням на педаль гальма, комп'ютер автоматично подвоює зусилля на робочих механізмах в порівнянні зі звичайним рівнем, дозволяючи ефективніше знижувати швидкість в критичних ситуаціях. За заявою розробників, значна частина попутних аварій відбувається на швидкостях до 60 км / год, при яких дана система в більшості випадків допоможе повністю уникнути колізій або значно скоротити тяжкість наслідків. Теоретично, електроніка вже в змозі приймати рішення до дії і без участі водія, але поки остаточна «відповідальність» як і раніше лежить на людині.

Друга версія системи дозволяє підвищити безпеку руху, виключивши помилкове натискання на газ при маневруванні на низьких швидкостях (пробки, парковки). Подібні аварії виникають досить часто. Наприклад, тільки в Японії фіксується понад 7 тисяч випадків на рік, коли водії банально плутали педалі при парковці свого авто. Тут також видаються екстрені попередження людині, але його участь в процесі запобігання наїзду на перешкоду вже не потрібно. Цікаво, що електроніка при цьому аналізує і можливі помилки неправильного вибору передачі в КП.

Представники компанії особливо підкреслюють, що ця розробка аж ніяк не є наслідком нехай і далеко не завжди коректних, але докорів автомобілів Toyota в зависанні педалі газу. За їх словами, розвиток помічників гальмування йшло відповідно з власними планами компанії по впровадженню системи безпеки руху. Проте, японці визнають, що в даному питанні вони кілька відстали від значного числа конкурентів, а тому зараз змушені форсувати свої дослідження в цьому напрямку.

Обидва варіанти помічників по гальмуванню дебютують в продажу на базі поки неназваного «великого седана» вже в наступному році. Незалежні експерти припускають побачити їх в списку оснащення нової Toyota Crown (на фото), яка є одним з бестселерів свого класу в Японії, а чергове покоління моделі якраз очікується на місцевому ринку на початку 2013-го. Крім того розробники пообіцяли адаптувати обидві версії системи безпеки руху для автомобілів всіх класів в палітрі компанії протягом двох-трьох років.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Яндекс цитирования
Adobe Photoshop | 2D графика, 2D анимация Adobe Illustrator | графика, вектор, анимация Adobe Flash | графика, вектор, анимация Adobe Acrobat | графика, текст Adobe After Effects | графика, анимация, спецэффекты Adobe Premiere Pro | графика, анимация, спецэффекты, монтаж Sound Forge | редактирование звука и музыки ZBrush | программа для трёхмерного моделирования Autodesk Mudbox — графическая программа, для создания 3D объектов, 2D скетчей, карт неровностей, карт нормалей, карт замещения. UVLayout - приложение для создания и редактирования UV координат треxмерных объектов Autodesk 3DMax | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация Autodesk Maya | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация Cinema 4D | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация Blender | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация