Управління кольором в Adobe Creative Cloud без секретів

  1. Блок Working Spaces (Робочі простору)
  2. Блок Color Management Policies (Стратегії управління кольором)
  3. Блок Conversion Options (Параметри перетворення)
  4. Блок Advanced Controls (Додаткові параметри)
  5. Резюме з налагодження Photoshop
  6. Налаштування в інших програмах Adobe

Докладне керівництво по налаштуванню параметрів управління кольором в програмах Adobe.

Без модуля управління кольором - Color Management Module (CMM) - і колірних профілів ICC передбачити на екрані монітора результат друку неможливо. Навіть при виборі опції Don`t color manage (Не управляти кольором, Скасувати управління кольором) * CMM і колірні профілі завжди задіюються в Adobe Photoshop, хоча і не оптимальним чином.

Всі настройки системи управління кольором в продуктах Adobe можна знайти у вікні Color Settings (Настройки квітів), наведеному на рис. 1. У багатьох програмах Adobe вікно налаштувань кольору викликається також натисканням <ctrl + shift + k>. Почнемо з Photoshop, а нюанси налаштувань InDesign, Illustrator і Acrobat розглянемо в кінці статті.

1. Settings (Настройки). Тут можна зберегти настройки з власним ім'ям - створити набір налаштувань (preset). У нашому прикладі ім'я не задано, а в списку значиться Custom, так як ми часто змінюємо той чи інший параметр і не зберігаємо ці зміни окремо. Якщо ви створите набір налаштувань в Photoshop, він буде доступний в Color Settings інших програм CC (Acrobat, Illustrator, InDesign і т. Д.) Для швидкого вибору.

Після установки Photoshop в цьому списку будуть обрані налаштування для друку за американськими стандартами (North America General Purpose). Іноді зустрічаються настройки кольороподілу, відповідні японським нормам друку газет (Japan Color newspaper). І ті, і інші абсолютно неприйнятні в Росії при друку фарбами евротріади з міжнародного і російського стандартам. Тому нижче розглянемо кожен пункт цього вікна і зробимо вибір стосовно до російських реалій.

Блок Working Spaces (Робочі простору)

2. RGB. Тут вибирається основне колірне простір RGB. Варіантів тут чимало - тільки стандартних з десяток - а профілів існуючих RGB-пристроїв неозоре безліч. Проте над даними селектором довго роздумувати не варто: вибирають зазвичай sRGB як де-факто стандарт кольору в інтернеті. Або зрідка Adobe RGB, який, можливо, стане стандартом для інтернету в майбутньому.

sRGB має стандартний колірний обхват. Програми без управління кольором (а таких більшість) орієнтуються на нього. Adobe RGB в півтора рази більше по колірному охопленню, але різницю ви побачите тільки на спеціальному моніторі з позначкою Wide Color Gamut або подібних. Тоді як програми, позбавлені управління кольором, і звичайні монітори будуть відображати файли в стандарті Adobe RGB тьмяно і ненасичені. Тут необхідно розуміти, що чим більше колірне охоплення профілю, тим вище потрібно розрядність, щоб не втрачати відтінки при конвертації. Так, у величезній ProPhoto RGB просто нічого робити «нижче» 16-розрядної кодування (не підтримує ні браузерами, ні друкарськими RIP). При роботі в 8 розрядах половина відтінків буде безповоротно втрачена.

Отже, за замовчуванням радимо вибрати sRGB. Категорично не рекомендуємо всупереч змісту роботи системи управління кольором встановлювати в селекторі RGB профіль вашого монітора, фотоапарата або сканера. Якщо виникає необхідність привласнити профіль монітора вашому скриншоту для коректної конвертації в sRGB, робіть це не в Color Settings, а по команді Assign profile (Призначити профіль).

3. CMYK. Обов'язково налаштовуємо при підготовці зображень для друку фарбами. На жаль, тут американський Photoshop не пропонує майже ніяких прийнятних для Європи варіантів. Щоб в цьому селекторі стали доступні дійсно адекватні європейській пресі взагалі і російській пресі зокрема профілі, їх доведеться завантажити і встановити самостійно.

Викачуємо нормальні профілі від ECI.org, Fogra і Heidelberg за посиланням http://www.eci.org/_media/downloads/icc_profiles_from_eci/eci_offset_2009.zip . Доповнити колекцію можна поліпшеними профілями звідси: http://cielab.xyz/profiles/ . Щоб профілі стали доступні для вибору в селекторі Color Settings, їх потрібно зберегти в конкретну папку на комп'ютері. Файли профілів мають розширення icc або icm. На PC поміщаємо їх в папку WINDOWS \ system32 \ spool \ drivers \ color або Program Files \ Common Files \ Adobe \ Color \ Profiles \ Recommended. На Mac - в папки / Library / ColorSync / Profiles / Recommended або / Library / Application Support / Adobe / Color / Profiles / Recommended. Після цього профілі стануть доступні для вибору в селекторі CMYK (можливо, буде потрібно перезавантажити Photoshop). У деяких версіях Windows профіль можна встановити в систему з меню по правому кліку миші на файлах icc і icm.

Серед встановлених в Photoshop CMYK-профілів є американська преса (US Sheetfeed- і Web-Coated - SWOP), є неіснуюча друк, названа європейської (Eurostandard Coated і Euroscale Coated v2), але тим не менш не має до європейської ніякого відношення. З встановлених нами профілів для друку європейської тріадою (фарби американської тріади в Росію не ввозять) вибираємо ISO Coated v2 для крейдованого паперу, PSO LWC Improved для легкомелованной (типова журнальна друк) і PSO Uncoated для офсетного крейдованого паперу. Готуючи зображення для друку, бажано знати, на якому папері буде друкуватися тираж. Різниця в цветовоспроизведением на крейдованому і офсетному папері надзвичайно велика, і з «чужим» профілем результат друку буде виглядати погано. Також потрібно згадати, що в Photoshop можна відредагувати встановлені нами профілі. При спробі налаштувати Custom CMYK (Рекомендовано CMYK) ви будете працювати не з колористикою з наших профілів, а все з тієї ж колористикою від Adobe. Але серед її варіантів немає прийнятного для друку європейської тріадою (рис. 2).

Попередньо в Photoshop профіль Coated FOGRA39 гірше за якістю, ніж ISO Coated v2 від ECI.org, хоча і має правильну європейську колористику. Він побудований не в Photoshop, але і не в програмі ColorTool від Heidelberg.

У нашому прикладі на рис. 1 - трохи покращений профіль від Fogra і ECI для крейдованого паперу ISOcoated v2 FullGamut4 (http://cielab.xyz/forum/download.php?id=374 ). Поліпшено контраст і чистота на краю охоплення в тінях. Профіль пройшов багаторічні випробування на різних журналах і книгах, з 2011 р викачаний більше 1700 разів, негативних відгуків поки не було.

4. Gray (градації сірого). Тут з заздалегідь визначеного задаємо розтиск Dot Gain для grayscale-зображень. Для крейдованого паперу вибираємо 15%, а для офсетного - 20%.

Перфекціоністи можуть за допомогою пункту Load Gray (Завантажити простір «Градації сірого») цього списку вибрати ICC-профіль потрібного CMYK-процесу. Наприклад, рекомендований вище ISOcoated_v2_FullGamut4.icc при друку на крейдованому папері. В такому випадку Photoshop буде використовувати для gray-каналів тонову криву чорної фарби з цього CMYK-профілю - в списку з'явиться текст «Black Ink (ім'я обраного профілю)».

5. Spot. Налаштування тонопередачі для готових сумішевих фарб, найчастіше Pantone. Так само, як і для попереднього селектора, задаємо розтиск Dot Gain для крейдованого паперу 15%, а для офсетного - 20%. Втім, можна задати для spot-каналів тонову криву чорної фарби, вказавши CMYK-профіль, по аналогії з настройками для Gray.

Блок Color Management Policies (Стратегії управління кольором)

6-7-8. RGB, CMYK, Gray - селектори пропонують вибрати політику роботи з профілями в відкриваються файлах. У нашому прикладі було вибрано, що дозволяє використовувати впроваджені в файли профілі, а в разі їх відсутності - установки з блоку Working Space, які ми поставили вище. Це - найбільш коректний варіант. Хоча існують і інші: відразу при відкритті файлів присвоювати їм профілі з блоку Working Space або конвертувати їх в профілі з Working Space. Обидва варіанти так чи інакше втручаються в колір файлів, тому краще подібні процеси контролювати, а не віддавати на відкуп автоматиці.

Для контролю за всіма маніпуляціями, пов'язаними з профілями, пропонуються наступні прапорці:

9-10. Profile Mismatches (Розбіжність профілів): Ask When Opening (Запитувати при відкритті), Ask When Pasting (Запитувати при вклеювання). При включенні цих прапорців в момент відкриття файлу з профілем, що не збігається з встановленим в Color Settings, або при використанні буфера обміну Photoshop завжди буде питати, який профіль віддати перевагу. Якщо впроваджений в файл профіль буде збігатися з встановленим у нас в розділі Working Space, Photoshop нічого не запитає.

Бажано все пов'язане з кольором контролювати і завжди ставити галочки. Якщо потрібно буде обробити щось пакетно за іншими правилами, прапорці можна на якийсь час зняти.

11. Missing Profiles (Відсутність профілів): Ask When Opening (Запитувати при відкритті). Дозволяє Photoshop поцікавитися при відкритті зображень без впровадженого профілю, яку політику віддати перевагу: використовувати для документа профіль по вашим вибором або працювати з встановленим за замовчуванням профілем. Тобто ще раз перепитати про встановлення в селекторах 6-7-8 при відкритті конкретного файлу. У більшості випадків ми рекомендуємо колірні профілі в файли впроваджувати, якщо інше явно не обумовлено для конкретних завдань. Детально тема висвітлена за посиланням: http://cielab.xyz/forum/viewtopic.php?f=3&t=311 .

Блок Conversion Options (Параметри перетворення)

12. Engine (Модуль). Механізм перетворення - програма на рівні операційної системи, відповідальна за все перетворення з профілю в профіль. В принципі не має значення яка, адже в Adobe написали свою крім тих, що є в Windows і Mac OS, - можна вибирати будь-яку, зазвичай різниці не буде.

13. Intent або Rendering Intent (Метод). Дуже важливий селектор, керуючий вибором з алгоритму колірного перетворення для таких операцій, як кольороподіл з RGB в CMYK, або таких, як конвертація з одного профілю в інший в рамках однієї колірної моделі.

Колірний обхват різних пристроїв відтворення кольору розрізняється не тільки за обсягом, але і за формою. Так, охоплення sRGB-монітора за обсягом удвічі більше охоплення офсетного друку на крейдованому папері, і чисті червоний, зелений і синій кольори sRGB не вписуються в охоплення офсету. А чисті блакитний і жовтий офсету не поміщаються в охоплення sRGB вже в силу відмінності геометричних форм цих охватов: їх межі перетинаються. Таким чином, будь-яка конвертація з одного простору в інше (наприклад, кольороподіл з RGB в CMYK) супроводжується дотриманням правил, які можна і потрібно змінювати в залежності від сюжету зображення і в залежності від вихідного і цільового пристроїв відтворення кольору та їх колірних обхватів. І в алгоритмах Rendering Intent ці правила надійно формалізовані для згаданих колірних профілів від ECI, Fogra і Heidelberg.

Два методу Rendering Intent колориметрические. Тобто строго працюють саме з кольором, зберігають його по можливості таким, яким він є при конвертації з простору в простір. Це Absolute Colorimetric (Абсолютний колориметричний) і Relative Colorimetric (Відносний колориметричний).

Одне з очевидних відмінностей між ними в тому, що Relative робить поправку на білу точку за алгоритмом хроматичної адаптації. Якщо в одному просторі біла точка з одного температурою, а в іншому просторі - з іншого, то при конвертації біле залишиться білим, але не буде підфарбовані відповідно до кольоровістю вихідного білого. При конвертації «по абсолюту» біла точка буде підфарбована - профіль виведення буде імітувати кольоровість білої точки вхідного профілю.

Наприклад, sRGB має білу точку D65, а офсетні CMYK-профілі - білу точку паперу при D50. При конвертації з Absolute Colorimetric вихідний білий (255: 255: 255) збереже свою кольоровість в новому просторі у вигляді декількох відсотків блакитний або жовтою фарби, в залежності від кольору паперу цільового профілю і з поправкою на різницю опорних ілюмінатів. При конвертації Relative білий в CMYK залишиться «по нулях», тобто буде мати вже іншу кольоровість в іншому просторі. І слідом за білим трохи зміняться і всі інші кольори, за алгоритмом хроматичної адаптації. Саме різниця в білому і задає цю «відносність», і саме виходячи з цветностей білого розраховуються матриці хроматичної адаптації.

Absolute потрібен коли ми, наприклад, хочемо точно дізнатися рецептуру фарб для відомого, виміряного спектрофотометром, кольору (в координатах CIE Lab - колір однозначно описується саме в CIE Lab). А для звичайного кольороподілу найчастіше задіюється відносне перетворення Relative. Якщо ж біла точка в вихідному і цільовому профілях однакова, то різниці між перетвореннями Absolute і Relative не буде. Також метод Absolute не дозволяє задіяти нелінійний алгоритм Black Point Compensation, про який мова піде трохи нижче.

Метод Perceptual (перцепційний) також часто використовується при кольороподілі. Це не колориметрический метод, тобто він не передає колір без спотворень, але завжди зберігає контрасти між деталями зображення.

При стисненні з більшого охоплення в менший (в разі розділення кольорів у відомі профілі від Fogra, ECI і Heidelberg) завжди буде різниця в перетвореннях по Colorimetric або Perceptual. Обмовимося також, що колірні профілі ICC можуть взагалі не містити таблиць Perceptual, і тоді різниці між перетвореннями Relative і Perceptual в Photoshop НЕ буде (як приклад - перетворення з одного стандарту RGB в інший).

Колориметричні алгоритми будуть зберігати колір, наскільки це можливо, а якщо неможливо (колір за межами цільового охоплення) - замінять найближчим на краю охоплення. Причому найчастіше замінять одним кольором області різної насиченості одного колірного відтінку і світлини, які не вписалися в охоплення. І різні початково кольору зіллються в один. Неколоріметріческій алгоритм Perceptual при стисканні в менший охоплення збереже всі контрасти між квітами, але вірні відтінки при цьому не збереже ні для квітів, вписалися в цільової охоплення, ні для внеохватних. Стислі відтінки Perceptual будуть відрізнятися один від одного, а не будуть прилягати в один, як при Colorimetric.

Perceptual масштабує (mapping) всі кольори, а Absolute «обрізає» (clipping) кольору за межами цільового охоплення по насиченості (сhroma), зберігаючи незмінними ті кольори, що укладаються в межі. Clipping виражається в тому, що внеохватние кольору різної насиченості, але одного тону і світлини перетворюються при конвертації Absolute і Relative в один-єдиний колір. Mapping відповідно зберігає різницю по насиченості між різними кольорами. Relative частково «обрізає» і частково масштабує: так, кольору за охопленням по насиченості і по світлин будуть не тільки обрізані по насиченості, але і частково смасштабіровани по світлин. При цьому алгоритми Absolute і Relative в Photoshop не чіпатимуть колірної тон (hue), тоді як алгоритм Perceptual при масштабуванні може зачіпати навіть колірної тон. Проте при великій різниці в гаму перцепція може давати візуально більш прийнятний результат, ніж колориметрична конверсія, і, на думку авторів, колірні профілі від Fogra, ECI і Heidelberg містять на сьогодні найбільш розвинені таблиці перцепційне перетворення.

Четвертий варіант рендеринг-ІНТЕНТ Saturation (Насиченість) - зручний, щоб соковито розфарбувати бізнес-графіку в тексті, зробити букви і плашки, в просторіччі - «яскравішою», нехтуючи кольором і контрастом. Практично не буває випадків, коли б цей варіант потрібно було застосовувати до перетворення кольору фотозображень. У таблиці Saturation колірного профілю виробники профілів можуть програмувати що завгодно - ніяких правил немає, це велике поле для експериментів.

Таким чином, метод Rendering Intent вибираємо в залежності від сюжету зображення. За замовчуванням частіше залишають (як на рис. 1) метод Relative Colorimetric. Також параметри колірного перетворення кожен раз можна задавати при конвертації по команді Convert to profile (Конвертувати в профіль). Наші настройки Color Settings вплинуть на проведення перетворення тільки з меню Mode (Режим), а при команді Convert to profile буде заново запропонований вибір. І, змінюючи налаштування в останньому вікні, ви відразу зможете бачити (і контролювати піпеткою) результат на зображенні для попереднього перегляду, що набагато зручніше.

Завершуючи опис розділу Rendering Intent, не зайвим буде порекомендувати також незвичайні профілі, спеціально розроблені для якісного стиснення (mapping) великих колірних обхватів в маленькі охоплення друку з найменшими втратами в Photoshop, без поглиблених навичок корекції: http://cielab.xyz/profiles/ #gamut. Профілі супроводжено інструкцією із застосування, і особливе комбінування можливостей алгоритмів Relative і Perceptual дає вельми позитивний результат.

14. Прапорець Use Black Point Compensation (Використовувати компенсацію точки чорного). Рекомендуємо завжди тримати включеним. Чорна точка в різних профілях може бути різною по світлин. Розробники Photoshop витратили чимало сил на коректне перетворення чорного і глибоких тіней з одного простору в інше. Офіційний опис найскладніших формул алгоритму Black point compensation займає 12 сторінок дрібним шрифтом. Цей нелінійний алгоритм узгодження чорної точки - вкрай потрібна і корисна річ. Він реалізований в програмах Adobe максимально гладко і плавно.

15. Прапорець Use Dither (8-bit / channel images) (Дизеринг (зображення 8 біт / канал)).

При перетвореннях 8-розрядних колірних просторів (переходу від колірного охоплення одного пристрою до охоплення іншого) внаслідок округлення результатів розрахунків на плавних переходах тони можливе виникнення похибок - постеризація зображення. Замість можливих 256 градацій на канал (максимум для 8 розрядів) в кінцевому зображенні їх стає менше. Контраст між сусідніми градаціями збільшується, і ми починаємо бачити кордону там, де до цього бачили плавний перехід тону.

Алгоритм дізерінга ціною внесення похибок - шуму на кордонах контрастів - пригнічує помітність цих сходинок. Розмиває переходи між градаціями так, щоб ми візуально сприймали градієнт плавним.

Повторимося: дизеринг привносить в зображення шум - одне лікуємо, інше калічимо. І після кількох непродуманих конверсій або сильної тонової корекції після конвертації в CMYK цей шум може стати помітним. Тому, щоб мінімізувати втрати, спочатку редагуйте, корегуйте і ділите файл, перебуваючи в 16 бітах. І переводите його в 8 розрядів на останньому етапі, з обов'язковим включенням галочки Use Dither в Color Settings.

16. Прапорець Compensate for Scene-referred Profiles (Компенсація профілів сцени).

Опція дозволяє коректно відтворювати на моніторі зображення, що містять т. Н. scene-referred profiles. Наприклад, при відкритті зображення з профілем колірного простору HDTV Rec. 709 і при відключеною галочці ви побачите більш світле, менш щільне зображення. Опція не має прямого відношення до поліграфії, проте рекомендуємо залишити прапорець включеним.

Блок Advanced Controls (Додаткові параметри)

17. Прапорець Desaturate Monitor (Зменшити насиченість кольорів монітора на).

Можна задіяти при роботі з колірними просторами, що значно перевищують за обсягом колірний обхват вашого монітора. Так як монітор показуватиме одним кольором все внеохватние для нього точки ширшого простору, то, щоб отримати приблизне уявлення про наявність (або відсутність) в цих областях деталей, можна штучно знизити насиченість при відображенні картинки. Зображення з меншою насиченістю швидше вкладеться в гаму монітора, і деталі, якщо вони там є, стануть видні. Налаштування знижує насиченість зображення на моніторі на задану величину у відсотках (100% - нульова насиченість, тобто відтінки сірого).

При використанні цієї опції про екранної цветопробе говорити не доводиться, і колір на моніторі НЕ буде вірним. Тому відключаємо Desaturate monitor за замовчуванням. На вміст файлу включення або виключення прапорця ніяк не впливає.

18. Прапорець Blend RGB Colors Using Gamma (Накладення кольорів RGB з гамою).

Дозволяє втрутитися в математику розрахунку кольору напівпрозорих областей. Також впливає на результат роботи алгоритму згладжування країв (antialiasing). Працює тільки для зображень в режимі RGB.

Відомо, що більшість RGB-просторів використовують ступеневу функцію гами для предискаженія півтонів. Майже всюди гамма відрізняється від одиниці: це зазвичай 2.2, 1.8, «гамма sRGB» на основі 2.2, «гамма L» на основі 2.4. Відповідно, і арифметика додавання значень RGB в розмірності 0-1 (тільки не в розмірності 0-255) в ступені 1 / гамма відрізняється в залежності від значення гами. Не дуже помітно, але відрізняється. При проведенні корекції режимами накладення, якщо прапорець активний, буде використовуватися не гамма з профілю, а встановлена ​​тут гамма.

Зміна налаштувань гами може бути необхідним для користувачів сторонніх програм (3D, обробка відео), які працюють в лінійних (гамма = 1) просторах.

Можна вважати недоліком програми, що настройка гами є глобальною і не передається з документом в PSD-файлі. Тому більшості користувачів має сенс залишити налаштування (не включати прапорець і використовувати гаму з профілю). Інакше при зведенні отриманих з боку RGB-зображень, що містять напівпрозорі або коректувальні шари, що використовують режими накладення, результат з більшою ймовірністю буде відрізнятися від того, що бачив на екрані творець файлу.

19. Прапорець Blend Text Colors Using Gamma (Накладення кольорів тексту з гамою).

Аналогічна за змістом попередньої (пункт 18) настройка, але впливає тільки на рендеринг текстових шарів. Також працює виключно в режимі RGB.

Крім безпосереднього впливу опції на колір напівпрозорих текстових об'єктів, хочеться окремо відзначити наступне. При раструванні тексту, що є початково векторних об'єктом, для показу на екрані або при зведенні шарів (flatten image) краю символів згладжуються з урахуванням заданої тут функції гами. При використанні гами = 1 світлий текст на темному тлі буде виглядати жирніше, ніж темний текст такого ж кегля на світлому фоні. Особливо цей, в общем-то небажаний, результат роботи antialiasing помітний при раструванні дрібного тексту. На рис. 5 текстові блоки зверху растровані при включеному прапорці з встановленою величиною гами 1.0. Нижній текст Растеризувати з гамою профілю sRGB (чекбокс відключений).

Блок Description (Опис) показує екранну підказку при наведенні курсору на елементи вікна Color Settings.

Корисна порада: спершу об'єднуйте шари, що містять прозорі області, а після конвертуйте зображення в іншу колірну модель Корисна порада: спершу об'єднуйте шари, що містять прозорі області, а після конвертуйте зображення в іншу колірну модель.

Резюме з налагодження Photoshop

Налаштування Color Settings впливатимуть на конвертацію при зміні колірної моделі з меню Mode (Режим). Якщо в відкривається файлі немає впровадженого профілю, буде запропоновано встановлений нами в Color Settings профіль для відображення кольору цього файлу. Прапорці Ask можна відключити при пакетній обробці масиву файлів, але взагалі зручно знати вже при відкритті зображення, з яким колірним профілем ми маємо справу і маємо взагалі. Також при виборі нами дивного пункту Don`t color management (Без управління кольором) Photoshop все одно буде керувати кольором згідно з нашими налаштувань в Color Settings, тільки при збереженні файлів не буде пропонувати включати в них колірні профілі.

Налаштування в інших програмах Adobe

Зазвичай робота з макетом не закінчується в Photoshop. Далі підготовлені нами картинки ми поміщаємо в InDesign та, рідше, в Illustrator. І тут завдання полягає в тому, щоб випадково не зіпсувати підготовлені зображення при завёрстиваніі і виведення в файл PDF, щоб програма не перетворено вже готовий правильний колір через неправильні налаштування Color Setting і Print Setting. Відомі випадки, коли ідеально підготовлені професіоналами зображення були безнадійно зіпсовані непотрібної конвертацією при виведенні з верстки до фінального PDF для друкарні. Тому рекомендуємо в InDesign та Illustrator підключити ті ж профілі для CMYK, що ви вже скачали і встановили в Photoshop, а також всюди в установках слідувати тій логіці, що зображення вже готові і не справа в них втручатися при виведенні. Для колірних перетворень краще підходить Photoshop. На рис. 6 показано, як приблизно виставити безпечні настройки кольору InDesign та Illustrator для друку в фінальний PDF.

Крім друку в PDF, також є зручний експорт в PDF. На прикладі InDesign на рис. 7 представлені варіанти безпечного експорту, коли програма не втручається в колір зображень при експорті PDF з верстки. У двох варіантах - з впровадженням колірного профілю в файл і без впровадження. Так як різні друкарні мають різні уподобання щодо передачі колірних профілів з файлами, уточнюйте, який варіант ваша друкарня вважає найбільш безпечним.

Acrobat при відображенні файлів PDF використовує колірний профіль, зіставлений з кожним об'єктом, або профіль з Output Intent. Звичайно, якщо вони включені в файл. В іншому випадку використовуються колірні профілі, встановлені за замовчуванням в налаштуваннях програми. Тому зручно встановити там - в Preferences / Color Management (Установки / Управління кольором) - ті ж настройки, що і в інших програмах обробки зображень і підготовки макетів. Використовуваний в даний момент колірний профіль можна побачити у вікні Print Production / Output Preview (Підготовка до / Перегляд кольороподілу). Позначка Output Intent поруч з ім'ям профілю означає, що використовується впроваджений в PDF профіль. Без позначки - використовується профіль з установок Color Management.

Про авторів: Михайло Сартаков ( [email protected] ), Консультант в YAM International, головний технолог в «ОВА ПреПресс», технолог-колорист в «Буки Веди», автор некомерційного інтернет-проекту для колористів і поліграфістів CIELab.XYZ. Андрій Окунєв ( [email protected] ), Керівник препресс-центру друкарні «Артикул».

* Тут і далі в дужках - назва опцій з російської версії Adobe Creative Cloud.

Php?
Php?
Яндекс цитирования
Adobe Photoshop | 2D графика, 2D анимация Adobe Illustrator | графика, вектор, анимация Adobe Flash | графика, вектор, анимация Adobe Acrobat | графика, текст Adobe After Effects | графика, анимация, спецэффекты Adobe Premiere Pro | графика, анимация, спецэффекты, монтаж Sound Forge | редактирование звука и музыки ZBrush | программа для трёхмерного моделирования Autodesk Mudbox — графическая программа, для создания 3D объектов, 2D скетчей, карт неровностей, карт нормалей, карт замещения. UVLayout - приложение для создания и редактирования UV координат треxмерных объектов Autodesk 3DMax | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация Autodesk Maya | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация Cinema 4D | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация Blender | 3D графика, 3D моделирование, 3D анимация