Живуть на землі умільці, що називається на всі руки, які здатні самостійно зібрати велосипед. Про якість в такому випадку говорити не доводиться, хоча буває різний. Але тим не менше, власноручне виготовлення чого б то не було - відмінний досвід, який нікому не завадить. Наприклад китаєць Kevin Cyr спроектував, а потім і зібрав цілий будинок на колесах. Кемпер байк. Представлений він був публіці в квітні 2008 року. Але серійних зразків поки ніхто не випускає, самі розумієте чому. )))
Вантажний велосипед може знадобитися всього кілька разів у житті, проте нехай він краще буде, чим доведеться його раптово шукати пізніше. Дана конструкція буде незамінна для перевезення певної кількості вантажу, що не перенесеш руками, але і автомобіль для цього використовувати вкрай невигідно і затратно. Далі пропонуємо подивитися відео. У ньому наочно показано як зробити простий вантажний велосипед зі звичайної старої «України». Все зроблено за допомогою болкаркі і зварювального апарату. Чи не знадобилися навіть токарні роботи.
Велоприцеп - штука корисна. Одна з комерційних компаній випускає популярні велопричіпи «Бджілка» і «Бджілка 2». Однак причіп для велосипеда можна зробити своїми руками. Його конструкція досить проста і включає в себе кілька обов'язкових компонентів: платформу розміром 70 на 100 сантиметрів, кріпильні кронштейни, рама з колесами і місце кріплення до велосипеда.
Для виготовлення велопричіпи вам знадобляться наступні інструменти: болгарка з дисками двох типів - відрізних і шліфувальних, свердло з електроприводом і насадками різного діаметру, зварювальний апарат, маска, рукавички для безпечні робіт, лінійка, олівець для нанесення розмітки, сталеві труби малого і дюймового діаметрів, а так само смуги шириною до тридцяти сантиметрів, молоток, болти для закріплення конструкції (їх діаметр залежить від діаметра свердел, обраних для роботи), кульовий шарнір, шпильки з різьбленням, два колеса, власне сама п атформа (вона може бути як дерев'яної, так і з інших матеріалів).
Металева рама для велопричіпи може мати найпростішу конструкцію з косими кріпильними схилами і вироненний віссю для коліс. Креслення для її виготовлення ви завжди зможете знайти в мережі Інтернет або за наявності здібностей створити самостійно. Для того, щоб все вийшло як то кажуть з першого разу, необхідно робити дуже чіткі виміри і керуватися принципом «сім разів відміряй і один раз відріж». Дуже важливий момент - система кріплення причепа до велосипеда. У народі її називають дишлом. Це свого роду вузол, що виготовляється з квадратної труби в два дюйми. Далі наводимо кілька креслень для самостійного виготовлення цього девайса.
Сама платформа для велопричіпи повинна бути відразу легкої і міцної, щоб з її допомогою можна було транспортувати важкі предмети і вантажі. Найчастіше використовується МДФ - матеріал міцний на злам і в той же час відрізняється малою вагою. Єдиний мінус цього матеріалу - він легко вбирає воду і руйнується під її впливом. Але сучасний ринок пропонує і МДФ з водовідштовхувальним покриттям. По суті, це вирішує всі проблеми.
Велоприцеп власного виготовлення - річ досить зручна. Ви можете самостійно визначити розміри і форму причепа, який буде відповідати вашим потребам. В кінці-кінців, після того, як ви створили велоприцеп, ви можете випробувати себе в ролі майстра-виробника експериментальних велосипедів - це завжди дуже цікаво, а в перспективі ще й неймовірно прибутково!